Reisroute

Reisroute 

Onderwerp van Tinus

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Inge71
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge71
    quote:
    Dit schreef Tinus

    En hoe rijd je door of om Sasrbrucken?

    Ik rijd naar Saarlois en daar ga ik eraf en de grens over. maar ik ken de weg en ga binnendoor en bij Saint Avold de snelweg A4 richting Metz weer op. Scheelt een half uur met route snelweg langs Saarbrucken.
  2. Jaren via duitsland (trier) luxemburg Frankrijk in gereden om via de route du soleil naar de ardeche te gaan. Nog nooit geen files gehad in Luxemburg. Reden we altijd zo door heen. Misschien had je pech vorig jaar.
  3. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus

    quote:
    Dit schreef Mabi
    Jaren via duitsland (trier) luxemburg Frankrijk in gereden om via de route du soleil naar de ardeche te gaan. Nog nooit geen files gehad in Luxemburg. Reden we altijd zo door heen. Misschien had je pech vorig jaar.

    Ik heb van diverse kanten begrepen dat Luxemburg de laatste jaren een structureel probleem is en dat de A31 'saturee' is. Vol dus.
  4. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus

    quote:
    Dit schreef Inge71

    Ik rijd naar Saarlois en daar ga ik eraf en de grens over. maar ik ken de weg en ga binnendoor en bij Saint Avold de snelweg A4 richting Metz weer op. Scheelt een half uur met route snelweg langs Saarbrucken.

    En hoe rijd je dan door Duitsland? Ik zie dat er een 'gat' in de A1 zit, en dat je dus een stukje niet-autosnelweg moet doen, of omrijden.
  5. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    pas op in duitsland als je de snelweg af gaat.... je komt dan vaak direct in een umweldzone terecht en als je een oudere auto hebt, heb je een dikke boete aan je reet......
  6. Inge71
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge71
    de route vanaf Venlo: A61 richting Koblenz, M?nchengladbach / afslag 34 naar B262 richting Mendig Mayen / A48 richting Trier Koblenz / A1 Saarbrucken Luxembourg / A8 Karlsruhe Saarbrucken / A620 Saarbrucken Saarlois, ( ik neem dan afslag 4a Lisdorf st Avold.)
  7. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus

    quote:
    Dit schreef Inge71
    de route vanaf Venlo: A61 richting Koblenz, M?nchengladbach / afslag 34 naar B262 richting Mendig Mayen / A48 richting Trier Koblenz / A1 Saarbrucken Luxembourg / A8 Karlsruhe Saarbrucken / A620 Saarbrucken Saarlois, ( ik neem dan afslag 4a Lisdorf st Avold.)

    Dank, ga ik onthouden.
  8. Anoesjka
    Sja...

    Toon alleen de berichten van Anoesjka
    quote:
    Dit schreef Tinus
    Misschien past dit ook in 'Vakanties', maar goed:

    Vorig jaar beviel de reisroute Eindhoven-Maastricht-Luik-Luxemburg-Nancy-Dijon ons niet bijzonder goed. Zacht uitgedrukt.
    Een beetje kaartstaren gaf me de suggestie dat bv Eindhoven-Aachen-Verviers-Malmedy-Kreuz Wiitlich-Saarbrucken-Metz-Nancy-Dijon. Het is wat om (maar niet eens veel) en je mijdt bouwput Maastricht, Luik en hellhole Luxemburg. Iemand tips/suggesties/ervaringen?



    Ik heb vorig jaar zomer gekozen vor deze "omweg".
    Is me prima bevallen! Smile
  9. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    De binnendoor weggetjes word ik met de sleurhut aan de welvaartsknobbel niet vrolijk van. Ook niet een paar honderd kilometer omrijden, omdat dat al gauw meerdere uren extra reistijd oplevert en de file in verhouding korter was.
    Dus nee, met sleurhut maak ik gewoon gebruik van de normale routes, dus de rit via Reims sla ik ook over (ga dan ook de andere kant op, maar mocht ik weer eens die kant op gaan dan...)
  10. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef ArnoM
    De binnendoor weggetjes word ik met de sleurhut aan de welvaartsknobbel niet vrolijk van. Ook niet een paar honderd kilometer omrijden, omdat dat al gauw meerdere uren extra reistijd oplevert en de file in verhouding korter was.
    (..)


    Je ziet dan wel meer van de wereld, ArnoMSmile

    En met die sleurhut erachter kan je overal een nachtje overstaan, toch?
Terug naar de lijst