Escape room

Escape room 

Onderwerp van Cesca

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Samen met mijn collega's gedaan. Ik vind kleine ruimtes en dan ook nog opgesloten worden vreselijk. Maar heb er eigenlijk geen moment last van gehad. Je bent gewoon druk met de opdrachten bezig, en je bent druk aan het rondkijken om aanwijzingen te vinden. Ik vond het echt geweldig mooi, je moet echt samenwerken. Succes en veel plezier!Smile
  2. marinus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marinus
    quote:
    Dit schreef frida_m
    Het is heel erg leuk. Ik ben in Arnhem geweest, in Clocked Up. Voelde me niet opgesloten. Je bent druk bezig. Bovendien houdt de organisator het ook in de gaten van buitenaf en kan de deur elk moment open doen bij calamiteiten.

    Die escaperoom heb ik vorige week ook gedaan. Erg leuk. Welke van de twee kamers heb jij gedaan?
  3. quote:
    Dit schreef marinus

    Die escaperoom heb ik vorige week ook gedaan. Erg leuk. Welke van de twee kamers heb jij gedaan?



    Die gevangenis.
  4. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel
    quote:
    Dit schreef karolien
    Samen met mijn collega's gedaan. Ik vind kleine ruimtes en dan ook nog opgesloten worden vreselijk. Maar heb er eigenlijk geen moment last van gehad. Je bent gewoon druk met de opdrachten bezig, en je bent druk aan het rondkijken om aanwijzingen te vinden. Ik vond het echt geweldig mooi, je moet echt samenwerken. Succes en veel plezier!Smile

    Dit heeft werkelijk alle ingredi?nten in zich voor mij om bij voorbaat af te haken :D
  5. Mol
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mol
    quote:
    Dit schreef Cesca
    Binnenkort ga ik met een teamuitje naar een escape room. Wie heeft dat ook weleens gedaan
    Ik krijg het er eerlijk gezegd een beetje benauwd van, maar misschien valt het reuze mee. Wie weet hebben jullie positieve verhalen voor mij!

    Ik zou zeggen en laat je verrassen en probeer niet alles van te voren te weten. Smile
  6. Mol
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mol
    Ik heb overigens vorig jaar de horror room gedaan
Terug naar de lijst