Klavertje 4

Klavertje 4 

Onderwerp van Visje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Ik ben al heel wat jaren overblijfmoeder op een lagere school.
    Na de zomer gaat de school over op een 5-gelijke-dagen-model zodat er geen overblijf meer nodig is.

    Daarom gaan we met alle overblijvertjes op de laatste dag patat eten en krijgen ze een klavertje 4 mee.

    Nu willen we er een labeltje aan maken met een stukje tekst. En wat ik ook zit te bedenken ik krijg het niet voor elkaar.
    Een klaver 4 staat voor geluk, dus daar moet het iets mee te maken hebben. Maar hoe verder?
    Het hoeven maar een paar regeltjes of misschien maar 1 zin te zijn.

    Wie weet iets leuks?
  2. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    quote:
    Dit schreef EllesB
    Ik ben al heel wat jaren overblijfmoeder op een lagere school.
    Na de zomer gaat de school over op een 5-gelijke-dagen-model zodat er geen overblijf meer nodig is.

    Daarom gaan we met alle overblijvertjes op de laatste dag patat eten en krijgen ze een klavertje 4 mee.

    Nu willen we er een labeltje aan maken met een stukje tekst. En wat ik ook zit te bedenken ik krijg het niet voor elkaar.
    Een klaver 4 staat voor geluk, dus daar moet het iets mee te maken hebben. Maar hoe verder?
    Het hoeven maar een paar regeltjes of misschien maar 1 zin te zijn.

    Wie weet iets leuks?


    Uuhhh.....Veel geluk!! Smile
  3. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    Ik geef je ern potje vol hoop geluk, liefde en moed


    Of

    Hoop is wen lichtpuntje van geluk in je hart dat vandaag moed geeft en morgen kract
  4. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    quote:
    Dit schreef SSimone


    ..Veel geluk!! Smile


    Ik ben ook niet verder gekomen dan datSmile maar ik denk ook dat dat genoeg is he?
  5. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    Een labeltje in de vorm van een klavertje vier met op ieder blaadje een woord dat je ze gunt voor de toekomst? Geluk-gezond-vriendschap-vertrouwen of iets dat past bij de leeftijdscategorie van je doelgroep?
  6. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    quote:
    Dit schreef Margoos
    Een labeltje in de vorm van een klavertje vier met op ieder blaadje een woord dat je ze gunt voor de toekomst? Geluk-gezond-vriendschap-vertrouwen of iets dat past bij de leeftijdscategorie van je doelgroep?


    Die is ook leuk!
Terug naar de lijst