Huurtoeslag en nu stagevergoeding zoon

Huurtoeslag en nu stagevergoeding zoon 

Onderwerp van Mol

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Dive

    Ik vraag mij alleen af of dat netto of bruto is?

    Het bruto inkomen telt mee voor de belastingdienst. Ook voor toeslagen.
  2. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Inkomen van inwonende kinderen jonger dan 23 jaar telt mee vanaf 4773 euro bruto per jaar.
  3. Mol
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mol
  4. Mars
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mars
    Loop je stage of werk je als onderdeel van je opleiding? En heb je daarvoor een stagevergoeding ontvangen? Dan was je in loondienst bij het bedrijf waar je stage loopt. De vergoeding is zoals ook al eerder door anderen is opgemerkt bruto en moet er loonheffing over afgedragen worden. Op een stagevergoeding van ? 200 wordt als er verder geen weekend-of vakantiebaantje is, geen loonheffing ingehouden. Dus is het bruto bedrag gelijk aan het netto bedrag.
  5. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel
    Mijn zoon zit er natuurlijk weer riant boven. Dus heb het jaarloon van hem al opgegeven bij de Belastingdienst afgelopen januari, zodat ik niet opeens een groot bedrag moet terugbetalen.

    Ik ga alles verliezen qua tegemoetkomingen
    En al helemaal als hij volgend jaar september een offici?le baan heeft.

    Maar boejuh! Zijn toekomst is belangrijker :-) En hij betaalt wat kostgeld nu. Volgend jaar een deel van de huur. Voor niets gaat de zon op!
  6. Mol
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mol

    quote:
    Dit schreef Marnel
    Mijn zoon zit er natuurlijk weer riant boven. Dus heb het jaarloon van hem al opgegeven bij de Belastingdienst afgelopen januari, zodat ik niet opeens een groot bedrag moet terugbetalen.

    Ik ga alles verliezen qua tegemoetkomingen
    En al helemaal als hij volgend jaar september een offici?le baan heeft.

    Maar boejuh! Zijn toekomst is belangrijker :-) En hij betaalt wat kostgeld nu. Volgend jaar een deel van de huur. Voor niets gaat de zon op!

    Is je huurtoeslag nu ook minder Marnel? Want dat lees ik dus veel op Google, dat de belasting daar eeuwen over doet om het te verlagen en dan kan je alsnog veel terug betalen
Terug naar de lijst