Lattenbodem vraagje

Lattenbodem vraagje 

Onderwerp van -caty2

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    Mijn zoon heeft een bed met spiraalbodem maar en zitten ook 3 van die latten in die op foto te zien zijn. Nu weet ik niet of er origineel meer latten bij dit bed horen maar goed er zijn er 3 overgebleven.

    Nu ben ik eigenlijk op zoek naar meer losse latten en zo'n zelfde soort bevestiging ( die haak) want spiraalbodem zakt denk ik te ver door nu.

    Heeft iemand enig idee of en waar ik dit zou kunnen kopen?
    Plaatje
  2. Willem0172
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Willem0172
    quote:
    Dit schreef -caty2
    Mijn zoon heeft een bed met spiraalbodem maar en zitten ook 3 van die latten in die op foto te zien zijn. Nu weet ik niet of er origineel meer latten bij dit bed horen maar goed er zijn er 3 overgebleven.

    Nu ben ik eigenlijk op zoek naar meer losse latten en zo'n zelfde soort bevestiging ( die haak) want spiraalbodem zakt denk ik te ver door nu.

    Heeft iemand enig idee of en waar ik dit zou kunnen kopen?



    Hoi, misschien moet je eerst even controleren of er in de rand waar die andere "haken" inzitten, nog meer gaatjes op dezelfde afstand van elkaar zitten.
    Zo kan je nagaan of je latten mist of dat er maar drie in horen.

    Succes
  3. quote:
    Dit schreef -caty2


    Heeft iemand enig idee of en waar ik dit zou kunnen kopen?

    Bij de kringloop zijn hier vaak veel lattenbodems te koop.
  4. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef Willem0172



    Hoi, misschien moet je eerst even controleren of er in de rand waar die andere "haken" inzitten, nog meer gaatjes op dezelfde afstand van elkaar zitten.
    Zo kan je nagaan of je latten mist of dat er maar drie in horen.

    Succes


    Daar had ik al naar gekeken Smile Over de hele lengte van het bed zitten gaten op dezelfde afstand van elkaar, spiraal word ook dmv haakjes in die gaten strak gespannen. Er kunnen dus ook nog meer latten bij, vandaar mijn zoektocht naar losse latten. Of het er nu origineel 3 waren of niet het matras zakt te ver door dus ik probeer de oplossing eerst maar even in de latten.
  5. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef Pappanora

    Bij de kringloop zijn hier vaak veel lattenbodems te koop.


    Hier in de gemeente 1 kringloopwinkel, daar kan ik morgen wel eens naar toe gaan, als ze niks hebben laat ik ze deze foto wel zien en vraag of ze zoiets wel eens binnen krijgen. Kan altijd mijn tel.nr. achterlaten natuurlijk Smile Bedankt voor de tip Smile
  6. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Kringloop inderdaad..Smile
    Heb ik er ook 2 weg voor oudste haar bed voor ? 15 ,-
Terug naar de lijst