Dagje IJmuiden - wie heeft tips?

Dagje IJmuiden - wie heeft tips? 

Onderwerp van miranda1966

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef miranda1966
    Aanstaande woensdag ga ik samen met m'n dochter een Groupon-bon opmaken in IJmuiden (hamburger eten ;-)). Natuurlijk willen we daar een leuke dag van maken. Wie heeft er tips voor dingen die we daar zeker moeten doen of zien?


    En? Hoe was het?
  2. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    quote:
    Dit schreef EmC


    En? Hoe was het?


    Nou eh ... het was vooral erg nat en grijs. Het weer werkte niet echt mee. Daarom op weg naar IJmuiden een tussenstop (lees: shopstop) gemaakt in Haarlem. In IJmuiden een heerlijke hamburger gegeten met de bon van Groupon en natuurlijk even de sluizen bekeken (vanuit de auto, want regen ...). Misschien ga ik ik nog wel een keer terug als de zon schijnt ;-)
  3. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef miranda1966


    Misschien ga ik ik nog wel een keer terug als de zon schijnt ;-)


    Welnee! Wees blij dat je er zonder depressie doorheen bent gerold. Nu denk je nog dat het door de regen kwam dat het daar grauw en grijs leek.
    Die gedachte moet je vasthouden en niet op de proef stellen Smile
  4. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    quote:
    Dit schreef EmC


    Welnee! Wees blij dat je er zonder depressie doorheen bent gerold. Nu denk je nog dat het door de regen kwam dat het daar grauw en grijs leek.
    Die gedachte moet je vasthouden en niet op de proef stellen Smile


    ;-)
  5. Allrounder
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Allrounder
    quote:
    Dit schreef EmC
    IJmuiden? Smile Een hele dag? Vrijwillig bedoel je? Of heb je een alternatieve straf? Gewoon niet gaan. Pak een andere afslag. Maakt niet uit welke. Echt hoor!


    Precies: IJmuiden..: overslaan !
Terug naar de lijst