Help! Ik kan niet meer inloggen in mijn laptop.

Help! Ik kan niet meer inloggen in mijn laptop. 

Onderwerp van MaaikeSchildert

BEHEERD DOOR:
rdolfijn

Dit onderwerp is gesloten.
door MaaikeSchildert zelf op 28 september 2016 om 12:01:13

Terug naar de lijst
  1. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef MaaikeSchildert
    Smile

    Mijn laptop is gisterochtend tijdens het opstarten uitgezet. Ik kwam namelijk de kamer binnen en mijn zoon dacht dat hij niet op de laptop mocht. Onzin natuurlijk. Maar bij het weer aanzetten, gaf hij problemen, foutmeldingen enzo. Na een of ander herstel, moet ik nu inloggen als administrator. En dat heb ik nog nooit gedaan. Ik weet dat wachtwoord niet.

    Notebook hp folio
    Heeft dus geen draaiende onderdelen, ook geen cd lezer.
    Windows 7
    Het was mijn werklaptop, overgenomen, is toen gereset en deed het als een zonnetje.

    Wie kan mij helpen?


    Kan je mij vertellen wat je hiermee bedoeld? Is hij herinstalleert door de IT afdeling op het bedrijf?
  2. MaaikeSchildert
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaaikeSchildert

    Ja inderdaad. Zij noemen het resetten, al de documenten zijn er dan ook van af.
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Ik heb er geen verstand van, maar ik begrijp dat je een systeemherstel hebt gedaan? Hoever ligt die datum terug? Kan het zijn dat het op die datum nog een bedrijfslaptop was?
  4. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef MaaikeSchildert
    Ja inderdaad. Zij noemen het resetten, al de documenten zijn er dan ook van af.


    In dat geval hebben ze hem zeer waarschijnlijk geRISed.
    Dat betekend dat ze hem op je werk met een netwerk kabeltje aan het netwerk hebben gehangen en herinstalleerd hebben met een standaard door het bedrijf bedachte installatie vanaf een Remote Installation Server. Hierbij is ook een admin acount ge?nstalleerd met een wachtwoord welke bij de it afdeling bekend is. Werknemers zijn normaal gesproken geen admin op een bedrikfs laptop. Ik adviseer je eerst even navraag te doen bij die afdeling.
  5. MaaikeSchildert
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaaikeSchildert

    Nou, hij doet het weer.
    Ik ben maandag inderdaad naar automatisering gegaan en ze vertelde me dat het hem "verkeerd" gereset hadden. Ze hebben het opnieuw gedaan en nu moet het goed zijn, kan niet meer gebeuren. "zeggen ze" Ik ben benieuwd, mocht het weer gebeuren, ga ik gewoon weer terug. Bedankt voor het meedenken!!Smile
    Oja, meestal snap ik wel wat het probleem nou precies was en hoe het is opgelost. Maar hier kwam ik er niet achter. Het blijft vaag voor mij.
  6. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Mooi zo!
  7. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Sjaak1963
    Vraag het aan Raymond.

    Smile Altijd de beste oplossing Smile
Terug naar de lijst