ensuite kasten verven

ensuite kasten verven 

Onderwerp van hansje66

Terug naar de lijst
  1. hansje66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van hansje66
    3 jaar geleden zijn er ensuite deuren met open kasten geplaatst in de woonkamer. Hij staat nog steeds in de grondverf. Vandaag ben ik begonnen met het schilderen van de planken met een kwast. De binnenkant van de open kasten bestaat uit kraaldelen. Deze kraaldelen en de panelen wil ik in het weekend gaan verven. Maar wat is mooier en beter? Met een kwast of met een roller? Ik gebruik Strak in de lak van Flexa verf.
  2. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Zelf ben ik een groot voorstander van de kwast en dan een hele goede.
  3. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    En als je denkt dat een roller strakker werk levert, het dieper gelegen deel van de kraaldelen eerst met de kwast doen, en dan met een roller de rest.
    Waarbij je natuurlijk wel weer over de dieper gelegen delen gaat. (Kan t niet goed uitleggen, maar hopelijk begrijp je het)
  4. hansje66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van hansje66

    Ik denk dat een kwast mooier lijkt bij zo'n kast die er oud uit hoort te zien. Dat strakke lijkt me niet passen bij een 'oude' kast.
    Maar het is voor t eerst dat ik zelf zo'n beslissing neem en eigenlijk niets van schilderen afweet.
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Ik zou ook voor een kwast gaan. Wat Carla zegt: neem wel een goede en dus vaak duurdere kwast. Komt het resultaat ten goede.
  6. hansje66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van hansje66

    Ok, ga ik doen. Ik heb nu zo'n kwast van de Action. Morgen even een goede kwast kopen.
    Dank jullie wel!!
  7. saar-tej
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van saar-tej
    Een kwast maar wel een betere kwast eentje met een touwtje
Terug naar de lijst