MP4 van mobiel naar pc

MP4 van mobiel naar pc 

Onderwerp van Pappanora

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst

  1. quote:
    Dit schreef indigo
    Je kunt in je telefoon het mp4-bestand selecteren en 'details' aanklikken (via drie puntjes rechtsbovenin) - dan zie je in welke map je zou moeten zoeken.

    Gebruik je Samsung Kies?

    Hier zie je dat mapstructuur op de telefoon (dit is bijvoorbeeld een filmpje toegestuurd via whatsapp)

    wat is samsung kies?

  2. quote:
    Dit schreef Pappanora

    wat is samsung kies?

    ok? nooit van gehoord ga het nu proberen!
  3. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef Pappanora

    wat is samsung kies?



    >>LINK<<

    Software van samsung om makkelijker te kunnen browsen in telefoonmappen, of om bestanden over te zetten ed. Gratis.

  4. quote:
    Dit schreef indigo



    >>LINK<<

    Software van samsung om makkelijker te kunnen browsen in telefoonmappen, of om bestanden over te zetten ed. Gratis.

    nog nooit van gehoord. ben het nu aan het installeren...
  5. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    Ik heb nog twee oplossing in de aanbieding (voor eventuele meelezers).

    1. maak een nieuwe map aan op je telefoon en sleep je mp4's daarheen. Grote kans dat de verkenner ze nu wel vindt.

    2. check bij het usb-teken of je je telefoon ?aangesloten als media-apparaat? of ?aangesloten als een camera? hebt. Als ie als camera is aangesloten dan vindt ie je mp4s niet je moet 'als media-apparaat' kiezen.

  6. quote:
    Dit schreef indigo
    Ik heb nog twee oplossing in de aanbieding (voor eventuele meelezers).

    1. maak een nieuwe map aan op je telefoon en sleep je mp4's daarheen. Grote kans dat de verkenner ze nu wel vindt.

    2. check bij het usb-teken of je je telefoon ?aangesloten als media-apparaat? of ?aangesloten als een camera? hebt. Als ie als camera is aangesloten dan vindt ie je mp4s niet je moet 'als media-apparaat' kiezen.

    Indigo, dank je wel voor zover. Met Kies krijg ik ze iig op mijn pc. ik vind het nog wel bewerkelijk. Maar moet Kies misschien nog beter leren kennen. Ook de andere oplossingen ga ik uitproberen, Nu eerst naar mijn werk.
    Wat ben je toch een geweldige vrouw! Maar dat wist je natuurlijk al Smile
  7. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Smile
    quote:
    Dit schreef indigo
    Ik heb nog twee oplossing in de aanbieding (voor eventuele meelezers).

    1. maak een nieuwe map aan op je telefoon en sleep je mp4's daarheen. Grote kans dat de verkenner ze nu wel vindt.

    2. check bij het usb-teken of je je telefoon ?aangesloten als media-apparaat? of ?aangesloten als een camera? hebt. Als ie als camera is aangesloten dan vindt ie je mp4s niet je moet 'als media-apparaat' kiezen.


    Maar ik kijk vanavond nog steeds graag even mee.. tel per pb

  8. quote:
    Dit schreef indigo
    Ik heb nog twee oplossing in de aanbieding (voor eventuele meelezers).

    1. maak een nieuwe map aan op je telefoon en sleep je mp4's daarheen. Grote kans dat de verkenner ze nu wel vindt.

    2. check bij het usb-teken of je je telefoon ?aangesloten als media-apparaat? of ?aangesloten als een camera? hebt. Als ie als camera is aangesloten dan vindt ie je mp4s niet je moet 'als media-apparaat' kiezen.

    Smile Smile Smile
    Het is gelukt! De oplossing om een ander mapje te maken werkt perfect!
    Mapje gemaakt "MP4" en daar alle mp4 bestanden ingezet en zie daar: nu worden ze gewoon zichtbaar in de verkenner; knippen en plakken en alles staat op de pc!
    Niet veel werk nu hoef ik alleen na elk filmpje deze te verplaatsen naar mijn mp4 mapje.
    Dank jullie wel. Dank je Indigo je bent ontzettend goed. Dank je wel Raymond. ik hoef je nu niet te bellen.
  9. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef Pappanora

    Smile Smile Smile
    Het is gelukt! De oplossing om een ander mapje te maken werkt perfect!
    Mapje gemaakt "MP4" en daar alle mp4 bestanden ingezet en zie daar: nu worden ze gewoon zichtbaar in de verkenner; knippen en plakken en alles staat op de pc!
    Niet veel werk nu hoef ik alleen na elk filmpje deze te verplaatsen naar mijn mp4 mapje.
    Dank jullie wel. Dank je Indigo je bent ontzettend goed. Dank je wel Raymond. ik hoef je nu niet te bellen.

    Mooi! Mischien kan je in je camrera app de opslagplek wijzigen naar een andere olek die wel zichtbaar is in je verkenner.
    Ik sla mijn foto's en video's altijd op de geplaattste SD kaart op. Dit heeft tevens het voordeel dat als je telefon defect mocht zijn je de sd kaart met video en foto kan verwijderen en in je pc stoppen.
    Natuurlijk maak je ook automatisch een backup naar de cloud toch?

  10. quote:
    Dit schreef Raymond

    Mooi! Mischien kan je in je camrera app de opslagplek wijzigen naar een andere olek die wel zichtbaar is in je verkenner.
    Ik sla mijn foto's en video's altijd op de geplaattste SD kaart op. Dit heeft tevens het voordeel dat als je telefon defect mocht zijn je de sd kaart met video en foto kan verwijderen en in je pc stoppen.
    Natuurlijk maak je ook automatisch een backup naar de cloud toch?

    Haha ja die back up is idd wel gemaakt. Nou ja dat is back up en daar kijk ik niet zo vaak naar. .
    Foto's en filmpjes gaan naar sd kaart dat was al. Maar ik kan daar geen mapje kiezen. Hij plaatst het vanzelf in de DCIM map.
  11. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef Pappanora

    Smile Smile Smile
    Het is gelukt! De oplossing om een ander mapje te maken werkt perfect!
    Mapje gemaakt "MP4" en daar alle mp4 bestanden ingezet en zie daar: nu worden ze gewoon zichtbaar in de verkenner; knippen en plakken en alles staat op de pc!
    Niet veel werk nu hoef ik alleen na elk filmpje deze te verplaatsen naar mijn mp4 mapje.
    Dank jullie wel. Dank je Indigo je bent ontzettend goed. Dank je wel Raymond. ik hoef je nu niet te bellen.


    Fijn!
Terug naar de lijst