Hoe lang hoort een (heren)trui te vallen?

Hoe lang hoort een (heren)trui te vallen? 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
    Bericht van Mikky is op 10-10-2016 om 20:02:53 uur verwijderd door Mikky.

    Reden: laat ook maar

     
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Mikky

    Oh, zoon reageert soms nog trager dan ik op een vraag, want hij komt er net nog ff op terug en zegt net: voor een lange en slanke jongen die geen long fit wil, kan hij het best een te kleine long fit kopen.. dus een bieberjurk maat s zeg maar.. dan issie niet te lang en wel smal genoeg..

    Sting, H&M, forever21..


    Smile Bedankt!
  2. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Zoon heeft sinds vorige week dezelfde trui als op de afbeelding. Hij heeft nu maat S. Hij valt ongeveer net als op de foto. Dit soort modellen schijnen vrij kort te horen vallen vanwege de boord. Echter, zoon hoeft de armen maar iets boven zijn hoofd te doen en de trui zit ongeveer tot boven zijn navel Smile Meestal zal hij er nog wel een t-shirt onder dragen, maar echt charmant en fijn is het niet. De kaartjes zitten er nog aan, dus ik twijfel of de truien (hij heeft er nog eentje van dezelfde maat) zal ruilen voor maat M. Alleen is de kans dan groot dat deze verder te ruim zal vallen. Zoon vindt truien zonder boord die ongeveer over je billen vallen helemaal niks, maar je armen nauwelijks kunnen bewegen zonder halfnaakt (Smile) te zijn, is het andere uiterste.

    Hoe dragen de mannen (en zoons van OA'ers) hier hun truien? Kunnen jullie je armen omhoog doen, zonder je sixpack te showen? Smile


    Voor wat het nog waard is, maar volgens mijn zoon is het helemaal in om zulke truien op die wijze te dragen. En wat betreft armen omhoog doen, gewoon niet doen zegt zoon. Smile
  3. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Erna
    En wat betreft armen omhoog doen, gewoon niet doen zegt zoon. Smile

    Beste tip in het hele draadje Smile
  4. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Erna


    Voor wat het nog waard is, maar volgens mijn zoon is het helemaal in om zulke truien op die wijze te dragen. En wat betreft armen omhoog doen, gewoon niet doen zegt zoon. Smile

    Smile
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Erna


    Voor wat het nog waard is, maar volgens mijn zoon is het helemaal in om zulke truien op die wijze te dragen. En wat betreft armen omhoog doen, gewoon niet doen zegt zoon. Smile


    Smile Zal het doorgeven!
  6. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Hij gaat er nu steeds aan lopen trekken. Zo wordt zo'n trui vanzelf wel langer Smile

    Als hij er aan trekt vindt ie hem zelf te kort lijkt me, dus ik zou hem terugbrengen. Wat de mode ook zegt. Gaat er om waar je je fijn in voelt.
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Cato

    Als hij er aan trekt vindt ie hem zelf te kort lijkt me, dus ik zou hem terugbrengen. Wat de mode ook zegt. Gaat er om waar je je fijn in voelt.


    Te laat Smile

    Hij had de trui blijken al aangetrokken naar school. Hij vond het wel goed zo. Nog andere trui van zelfde winkel waar kaartje nog wel aan zit; morgen toch even vergelijken met een M. En stiekem toch kijken voor een long fit in kleine maat Smile
  8. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Ach, als het prijskaartje er nog aan zit (wat niet ongebruikelijk is, heb ik ondertussen begrepen) kan je morgen alle twee wel omruilen. Smile
Terug naar de lijst