chat

chat 

Onderwerp van sylvia

Terug naar de lijst
  1. sylvia
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van sylvia
    Hoi

    Ik kan niet op de chat als ik het aanklik krijg ik welcome flash chat te zien maar ik kom nergens.
    Als ik probeer via play store het te installeren zegt hij dat mij apparaat niet compatibel is!
    Iemand een idee wat ik nog kan doen?
  2. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Vreemd ik heb even geprobeerd maar mij lukt het wel..

    Even afwachten wat Bart zegt,,
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Hij doet het bij mij wel.

    Wat voor telefoon/besturingssysteem gebruik je?
  4. sylvia
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van sylvia

    Mijn tablet is Android 4.4.2.
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Hm...

    Je zou niets van de Play Store nodig moeten hebben, want het hoort gewoon te werken. Maar waarom dat bij jou dus niet gebeurt, is een lastige vraag.

    Nog een vraagje: waarom word je naar de Play Store gestuurd? Of wat te doen/installeren?

    En wat gebeurt er als je dat gewoon niet doet?
  6. sylvia
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van sylvia

    Als ik klik op chat dan krijg ik de pagina te zien waarop staat welcome en dat flash chat ,verder gebeurt er niks die pagina blijft erop staan.
    vandaar dat ik zelf naar de play store ben gegaan om te kijken of ik het kan installeren.
  7. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Je hoeft niets te installeren voor deze chat. Hij zou het gewoon moeten doen...


    Maar ik zie nu bij de makers van de chat de tekst "gone out of business". Da's niet echt goed nieuws...


    Ik zou de chat even laten voor wat hij is. Later dit jaar kom ik - naar alle waarschijnlijkheid en onder veel voorbehoud - met iets nieuws. Wat dan hopelijk wel werkt.
  8. sylvia
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van sylvia

    Ok bedankt tot zo ver.
  9. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    Ik herken wel wanneer ik de chat in wil, ik even moet wachten... wanneer ik in die tijd een nieuw tabblad open (dus het chat-blad verlaat) laad de chat niet verder en kom ik er niet in. Wanneer ik gewoon afwacht, dan kom ik er in. Mss dat dit het ook is bij jou?
  10. sylvia
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van sylvia

    Dat heb ik geprobeerd maar dat werkt ook niet.
    Jammer,toch bedankt.
Terug naar de lijst