Structuurverf verwijderen

Structuurverf verwijderen 

Onderwerp van Tuinfluiter

Terug naar de lijst
  1. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef ikke71


    Das fijn dat ik mag lenen. Even praktisch vraagje wat kost hij in de winkel en waar moet ik heen om evt. Te lenen?

    >>LINK<<

    Geloof dat lenen duurder gaat zijn aan brandstof kosten Smile

  2. Bedankt voor alle tips. ik had het Alabastine spul al gekocht met bijbehorend gereedschap om het op te brengen. Maar de schuurtip en vervolgens rotband lijkt me eigenlijk een betere oplossing en vast ook goedkoper. Pfff maar wat een keus aan spackmessen Smile Had er nog nooit van gehoord. Morgen maar even de boel omruilen. Nu nog zien dat ik het er een beetje glad opkrijg. Het is niet zo'n groot stuk gelukkig. Maar wel deels onhandig om bij te komen aan weerszijden van de afzuigkap.
  3. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Tuinfluiter
    Bedankt voor alle tips. ik had het Alabastine spul al gekocht met bijbehorend gereedschap om het op te brengen. Maar de schuurtip en vervolgens rotband lijkt me eigenlijk een betere oplossing en vast ook goedkoper. Pfff maar wat een keus aan spackmessen Smile Had er nog nooit van gehoord. Morgen maar even de boel omruilen. Nu nog zien dat ik het er een beetje glad opkrijg. Het is niet zo'n groot stuk gelukkig. Maar wel deels onhandig om bij te komen aan weerszijden van de afzuigkap.

    Kan die afzuigkap er niet af? Met een spackmes om een afzuigkap is geen doen.
    Zit meestal met een paar schroeven vast. Als je de filters eruit haalt kan je dat zien.
    Vergeet niet om goed te ontvetten! Anders valt het er alsnog zo af.

    Succes!

  4. Uiteindelijk een combinatie van jullie tips gemaakt. Ik had vanochtend geen zin om nogmaals naar de bouwmarkt te gaan, dus toch de Alabastine muurglad gebruikt. Maar niet nadat ik eerst de muur geschuurd heb. Afsteken vond ik te riskant bij mijn fonkelnieuwe keukenkastjes. Bovendien zat de structuur er echt muurvast op. Het resultaat is best redelijk vind ik zelf, misschien nog licht opschuren nadat het goed droog is. Ik heb wel eerst de schouw van de afzuigkap verwijderd. De bijbehorende roller werkte niet echt dus heb ik het met een plamuurmes opgebracht. Ging prima.
    Nu nog bedenken of ik ga schilderen of een vliesbehangetje ertegenaan.....
    Plaatje
Terug naar de lijst