Buitenspiegel eraf getrapt

Buitenspiegel eraf getrapt 

Onderwerp van Dayenne

Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Mijn Opel Corsa B had vanmorgen de linker buitenspiegel bungelend naast de deur. Het glas deel was op mijn voorruit gelegd en gebarsten. De spiegelhouder kon ik weer terug plaatsen op de deur, maar de spiegel zelf kreeg ik met geen mogelijkheid terug gezet.

    Ik heb een nieuw spiegelglas besteld. Deze moet weer op de spiegel en dan in de houder. Hoe doe ik dat? Het is geen elektrische.
    Plaatje
    Plaatje
  2. Als je de juiste hebt besteld kan je hem er zo op klikken. Ik had spiegel met houder besteld en niet alleen het glas.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Dat zo er op klikken lukte vanmorgen niet. Vandaar mijn vraag.
  4. quote:
    Dit schreef Dayenne
    Dat zo er op klikken lukte vanmorgen niet. Vandaar mijn vraag.

    Ik moest flink duwen, was bang dat ik het glas zou breken
  5. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Ik moest flink duwen, was bang dat ik het glas zou breken



    Is inderdaad flink duwen. logissch anders rammelt de spiegel onder t rijden er zo weer uit als deze losjes zou zitten.
    Toen ik eens me spiegel stuk had kreeg ik het advies de draaibol met wat vaseline in te smeren en dan in het midden van de spiegel te drukken als je de spiegel in de houder gaat vast drukken
  6. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Is de binnenzijde (bevestigingspunten) nog wel heel / onbeschadigd?
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef SFR
    Is de binnenzijde (bevestigingspunten) nog wel heel / onbeschadigd?

    Voor zover ik dat kan beoordelen lijkt er niks afgebroken te zijn.

    De vaseline is wel een goed idee.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Heb de gebroken spiegel er toch maar weer in gedrukt. Hij staat alleen niet goed, dus zie nog altijd niks. De nieuwe spiegel zou vandaag komen, maar is nog altijd niet geleverd. Morgen APK dan moet die nieuwe spiegel er toch wel zijn....
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    En net als ik het schrijf komt de pakket bezorger. Inmiddels zit ook de nieuwe spiegel er in, maar totaal verkeerde stand. Maar even aan de garage vragen of zij m goed willen afstellen.
  10. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    En net als ik het schrijf komt de pakket bezorger. Inmiddels zit ook de nieuwe spiegel er in, maar totaal verkeerde stand. Maar even aan de garage vragen of zij m goed willen afstellen.


    Op je foto zit rechts aan de binnenkant een palletje. Dit is waarschijnlijk om de spiegel van binnenuit te verstellen en zal ergens in een ruimte in de spiegelhouder vallen. Grote kans dat je daar niet op gelet hebt.
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Zo de spiegel zit er weer goed op, APK is ook geweest. Ik kan er weer een jaar tegen!
  12. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
Terug naar de lijst