Dat had je nou echt niet hoeven doen.......

Dat had je nou echt niet hoeven doen....... 

Onderwerp van SSimone

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef PanEur
    Leuk draadje dit.
    Zo herkenbaar, maar ik had geleerd dat je diegene dat geeft wat je eigenlijk zelf graag zou willen hebben. (Huub Stapel; Vrouwen komen van Venus en Mannen komen van Mars)
    Dus toen wij dat wisten hartelijk gelachen om het feit dat ik op mijn verjaardag een romantisch weekendje samen uit kreeg en zij een uitschuifbare ladder. Het jaar erop hebben we het omgedraaid en kreeg ik een SONOS Play 1 en zij een Weekendje weg...

    Ha die is leuk! Smile
  2. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef PanEur
    Zo herkenbaar, maar ik had geleerd dat je diegene dat geeft wat je eigenlijk zelf graag zou willen hebben. (Huub Stapel; Vrouwen komen van Venus en Mannen komen van Mars)


    Vandaar de (goedkope) lingerie ....

    Heb het nooit gedragen. Rood vloekt bij rood ... Smile
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Een geur set die totaal niet mijn smaak was. Hup zo de container in gegaan.
  4. Chantalleke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Chantalleke
    Het champagne-ontbijt dat bezorgd werd op de dag na mijn verjaardag omdat hij dat voor de tweede keer vergeten was...Smile
  5. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    Oeff die is erg zeg...
    Met weemoed denk ik soms terug aan mijn eerste echte vriendje; wij dartten soms in een cafe bij school, en ik kreeg van hem een dartbord met pijltjes, zodat we samen konden oefenen en dat niet alleen in het cafe hoefden te spelen...Smile
  6. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef Margoos
    Oeff die is erg zeg...
    Met weemoed denk ik soms terug aan mijn eerste echte vriendje; wij dartten soms in een cafe bij school, en ik kreeg van hem een dartbord met pijltjes, zodat we samen konden oefenen en dat niet alleen in het cafe hoefden te spelen...Smile


    Dat is een leuk cadeautje .. duhh ... dit werd niet gevraagd Smile
  7. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    quote:
    Dit schreef Mariska2


    Dat is een leuk cadeautje .. duhh ... dit werd niet gevraagd Smile


    Gaan we matten? Het stond toch echt op de vorige pagina als verbetervoorstel voor het onderwerp van dit draadje geopperd, om te voorkomen dat het een klaagdraadje werd....
    Maar sorry hoor, ben al weg, toch al een K** dagSmile
  8. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Weekendje weg voor mijn verjaardag. Bij aankomst hotel moest ik mijn pinpas gebruiken.....Smile
Terug naar de lijst