opmerkingen

opmerkingen  

Onderwerp van Moi76

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    quote:
    Dit schreef Bloemangie
    Dank voor de lieve berichten!

    Slechte nacht gehad, maar het gesprek kreeg een positieve wending. Er is veel aangepast en genuanceerd en de persoon die de input heeft gegeven krijgt nog het eea te horen. Mijn manager was niet blij met de gang van zaken op meerdere punten en snapte mijn gevoel. Sommige woorden en zinnen heeft ze ook gewoon geschrapt. Daarbij positieve toevoegingen erbij gezet.

    Met mijn adviseurs heb ik allemaal gesproken voor die tijd en waren zeer verbaasd, waren het niet eens met de kritiek, zijn hierin niet gehoord, ik ben tussentijds nergens over benaderd en dat hoort zo gewoon niet te gebeuren.

    Ik ga nog wel in gesprek met mijn co?rdinator. Om te kijken waar bij haar de schoen wringt. Ben iig blij dat ik dit keer goed voorbereid erin ben gegaan en het gesprek voor die tijd aan ben gegaan met mijn adviseurs.

    Ook aangegeven dat als er kritiek is op wat dan ook ik dit graag voortijdig hoor en niet pas in een beoordeling zodat ik er iets mee kan doen of mijn werk kan aanpassen. Dat ik het teleurstellend vind dat mijn co?rdinator mij hier nooit eerder op aangesproken heeft, waardoor ik de argumentatie in mijn conceptbeoordeling wel erg aangetrokken heb.

    Opgelucht maar wel knallende koppijn nu en ik moet straks nog naar een hockeywedstrijd met mijn oudste...Smile

    Er komt nog een vervolg iig. Kan niet anders zeggen dat mijn manager meer dan redelijk en schappelijk was en het een goed gesprek was!

    Ze stond open voor veel en dat is erg fijn.


    Mooi! Probeer deze ervaring mee te nemen naar een evt volgende keer.. eerst gesprek, doorvragen en dan reageren.. fijn dat het achter de rug is en je er een goed gevoel over hebt iig
  2. Fons69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Fons69
    Echt fijn joh!!

    En nu met een gerust hart vooruit kijken naar de vakantie.
  3. Bericht van Moi76 is op 08-02-2017 om 22:46:31 uur verwijderd door Bloemangie.

    Reden: Beter

     
  4. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Fons69
    Echt fijn joh!!

    En nu met een gerust hart vooruit kijken naar de vakantie.


    Nou echt toe aan een week niets!! Nog 8 dagen werken, ik ga vast aftellen! Smile
  5. Fons69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Fons69
    quote:
    Dit schreef Bloemangie


    Nou echt toe aan een week niets!! Nog 8 dagen werken, ik ga vast aftellen! Smile



    Hier nog 2 weken en het aftellen is ook hier begonnen.
  6. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Fons69



    Hier nog 2 weken en het aftellen is ook hier begonnen.


    En dan zennnn Smile
  7. Fons69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Fons69
    quote:
    Dit schreef Bloemangie


    En dan zennnn Smile
    Plaatje
Terug naar de lijst