Annemieke veiltÖ VIN ET FROMAGE (14 januari, Nieuwegein)

Onderwerp van OAsint

BEHEERD DOOR:
Terug naar de lijst
  1. Margoos†
    love life

Nog een weekje.... Heb er echt zin in!!! Succes met de inkopen, als ik nog iets mee kan nemen geef een gil he!
  2. Annemieke†
    lekker bezig

Lieve allemaal,

Ik moet even een slag om de arm houden voor zaterdag. Ik dreig heel erg verkouden te worden, vanavond voel ik me echt belabberd... Ik laat jullie uiterlijk vrijdagochtend weten of er een andere datum moet worden geprikt. Daarnaast vroeg ik mij af of de slechte weersverwachtingen voor zaterdag voor iemand van jullie een probleem zou opleveren. Jullie horen van me!
  3. quote:
    Dit schreef Annemieke
    Lieve allemaal,

Ik moet even een slag om de arm houden voor zaterdag. Ik dreig heel erg verkouden te worden, vanavond voel ik me echt belabberd... Ik laat jullie uiterlijk vrijdagochtend weten of er een andere datum moet worden geprikt. Daarnaast vroeg ik mij af of de slechte weersverwachtingen voor zaterdag voor iemand van jullie een probleem zou opleveren. Jullie horen van me!

Beterschap Annemieke! Eerst voor jezelf zorgen voordat je ons gaat verzorgen met lekkers. Die wijn is alleen maar lekkerder als het rustig blijft liggen en de kaas mag wat mij betreft ook met een extra overrijpe bite.
  4. Margoos†
    love life

Beterschap, de heersende griep is hardnekkig, dus pas goed op en verwen jezelf!
  5. Annemieke†
    lekker bezig

Ik heb jullie net een pb tje gestuurd voor een nieuwe datum.... het gaat hem niet worden zaterdag. Ik heb geloof ik voor het eerst in 15 jaar koorts... en daar ben ik niet goed in..
Terug naar de lijst