wat voer jij je kat ?

wat voer jij je kat ? 

Onderwerp van gadis

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Inge
    De mijne krijgt Royal canin


    Dat kocht ik vroeger ook altijd voor de katten. Ze kregen alleen droge brokken, dat scheelde heel veel geschooi, bovendien goed voor het dier. Ik heb eens uitgerekend dat ik met dit dure voer uiteindelijk goedkoper uit was, daarnaast was het erg makkelijk, 1 zak meenemen met de boodschappen ipv veel blikjes.
  2. Hier ook blaasgruis - voer van de dierenarts. Voor alletwee, al heeft de poes het eigenlijk niet nodig. De kater heeft vorig jaar bijna het loodje gelegd Door een verstopte plasbuis , twee keer met spoed geopereerd. Ik neem geen risico met hem.
  3. Aicha
    Just be

    Toon alleen de berichten van Aicha
    Poes van 15 en Zorro van 3 eten hier de brokken van Van Cranebroek. Komkommer word hier van het brood gejat als ze de kans krijgen Smile. Maak ik iets met ansjovis klaar moet ik er voor zorgen dat ze buiten zijn anders blijven ze heel hard achter mij miauwen.samen in koor
  4. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef Aicha
    Poes van 15 en Zorro van 3 eten hier de brokken van Van Cranebroek. Komkommer word hier van het brood gejat als ze de kans krijgen Smile. Maak ik iets met ansjovis klaar moet ik er voor zorgen dat ze buiten zijn anders blijven ze heel hard achter mij miauwen.samen in koor


    Mijn kat miauwt als ik aan het koken ben, werkelijk van de eerste tot de laatste minuut. Houdt pas op als hij aan het eten is maar als ik hem eerder eten geef, miauwt hij alsnog. Heb het hem nooit af kunnen leren ... Smile
  5. Mark-met-een-K
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mark-met-een-K
    Kraaien
  6. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef Mark-met-een-K
    Kraaien


    Jij hebt geen kat Smile
  7. LoveMagenta
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    Purina One,ander voer willen ze niet en kotsen ze uit.
    Ook de kater die eerder blaasgruis had,krijgt gewoon Purina.

    Heb er trouwens 6 die zo kieskeurig zijn Smile
  8. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    Wat leuk om al die reacties te lezen! Hier Felix en Royal Canin. Momenteel eten ze de oren van mijn hoofd, sinds nummer 3 als ziek en zwaar ondervoed kitten binnen kwam, nu terroriseert ze de "oude" je weet wel katers van 9 en 3. Ze krijgen 's ochtends en 's avonds 3 zakjes, Minicooper nog een extra, en altijd droge brokken. Als ze een jaar is alleen nog droge brokken en 's avonds een zakje.
  9. Mieksie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mieksie
    Die van mij eet graag chips Smile

    Maar verder felix brokjes en s'avonds vlees van sheeba of goutmet. Vlees brokjes met saus niet daar slurpt ze alleen de saus van op....
  10. quote:
    Dit schreef Mariska2


    Mijn kat miauwt als ik aan het koken ben, werkelijk van de eerste tot de laatste minuut. Houdt pas op als hij aan het eten is maar als ik hem eerder eten geef, miauwt hij alsnog. Heb het hem nooit af kunnen leren ... Smile

    Een van mijn katten miauwt en bedelt als ik 's ochtends koffie zet. En ik weet toch echt heel zeker dat ze nooit mee heeft mogen drinken ...
  11. Ellen
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ellen
    quote:
    Dit schreef Mieksie
    Vlees brokjes met saus niet daar slurpt ze alleen de saus van op....


    Oh, dat doen die van mij ook, stukjes vlees worden helemaal afgesabbeld en weer in de bak terug gespuugd Smile
    26 feb '17 - 19:31:56 / 26 feb '17 - 22:49:20
  12. gadis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van gadis

    quote:
    Dit schreef Ellen


    Oh, dat doen die van mij ook, stukjes vees worden helemaal afgesabbeld en weer in de bak terug gespuugd Smile



    Smile
Terug naar de lijst