Gratis software

Gratis software 

Onderwerp van rdolfijn

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. >>LINK<<

    alles in 1 pakket zeer de moeite waar ookonder vista.


    decrapifier.com ??? ( nog even zoeken ) haalt alle probeerversies en tijdelijke versies van programma's van een nieuwe pc af ( meeste niet nodig )
    Haalde bij mij de irritante tik weg uit mijn media player.
    Ik speel alles af trouwens met vlc player wederom super proggie


    >>LINK<<

    Verder mijn vista zeer snel en zeker beter dan mijn oude xp config.


    Greetinxxx Ron
  2. El
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van El
    op mijn laptop stond zo'n probeer versie (vista) dit is afgelopen, hoe krijg ik alles ar af en wat kan ik nu als vervanging er op zetten?
  3. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn

    zie het bericht boven jou bericht die van knertje.
    met de 2de link zou je ook deze eraf kunnen halen. (heb ik niet zelf geprobeerd)

    ligt eraan wat je van die probeer versie gebruikt, als je een vervanger zoekt.
    het meeste zit in open office, zie link in eerste bericht.
  4. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Bedankt voor het maken van een lijstje, helemaal goed...Smile

    Ik probeerde c-cleaner (haalt o.a. tijdelijke bestanden en cookies weg) maar deze doet het niet... Smile Hebben andere hier ook problemen mee?

    Groetjes,

    Astrid
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Als je de link volgt en dan op ccleaner downloaden klikt, dan kom je uit op compucleaner en die hebben we niet nodig.

    >>LINK<< Hier staat ie ook.... En dit >>LINK<< is de beta versie (ik hou niet zo van beta's) die ook onder Vista zou draaien.
  6. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Als je de link volgt en dan op ccleaner downloaden klikt, dan kom je uit op compucleaner en die hebben we niet nodig.

    >>LINK<< Hier staat ie ook.... En dit >>LINK<< is de beta versie (ik hou niet zo van beta's) die ook onder Vista zou draaien.



    bedankt heb de links aangpast
  7. hoi Rene,

    Het downloaden van het gratis office-programma lukt niet, de draadloze verbinding is om de paar minuten verbroken. Weet jij een oplossing?

    Groetjes, Marjke
  8. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn

    het kunnen verschillende dingen zijn.
    de frequentie die je gebruikt kan ook door de buren worden gebruikt, dan krijg je overspraak.
    oplossing in je router een andere frequentie kiezen.
    of even een kabel aansluiting proberen

    maar het kan ook zijn dat door de storingen die er verder op in de wereld zijn het internet gewoon te veel hapert (er zijn 2 zeekabels van het internet stuk), gisteren liep het internet bij mij ook heel hakkelig.
    oplossing wachten dus kan een paar weken duren.
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Of je netwerk is niet beveiligd en dr surft iemand op jouw account mee? Of je surft zelf met iemand anders mee?
  10. Soms moet je je router zelf helemaal instellen, ik herinner me dat er ook een setting is die een tijd aangeeft dat de router moet werken, deze moet op unlimited staan ( uiteraard )
    Voor je eigen router zou ik even documentatie doornemen en zoeken naar deze setting.


    knertje
  11. Dankjewel voor de informatie. Ben benieuwd of alles beter gaat werken straks, ik ga mijn best doen..

    Groetjes,
    Marijke
  12. Gratis programma voor fotobewerking en dergelijke: the Gimp
    >>LINK<<
Terug naar de lijst