Gratis software

Gratis software 

Onderwerp van rdolfijn

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef sifra


    als deze opmerking voor mij bestemd is
    dan hartelijk dank
    het feit dat ik om ervaringen vraag
    wil niet zeggen dat ik een digibeet ben
    en denk dat bij een computer echt alles vanzelf gaat............Smile

    overigens heeft ccleaner netjes het werk gedaan
    dus daar ben ik erg blij mee!SmileSmile

    groet Annet

    Ik reageerde idd op jou, maar niet omdat ik dacht dat je digibeet zou zijn hoor. Smile Maar sommige programma's installeer je en die doen dan elke dag/week/maand een scan oid. Ik meende dat je Ccleaner alleen handmatig kon aanzetten, maar net ff checken (wil natuurlijk geen onwaarheden vertellen) en nu blijkt dat je ook kunt aanvinken dat Ccleaner draait bij opstarten, dan hoef je dat dus niet handmatig aan te zetten.... Smile

    Tis een handig tooltje, dat zeker.
  2. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn

    quote:
    Dit schreef Veel
    >>LINK<<


    is dus een limeware soort programma (frostwire), heb er geen ervaring mee maar ziet er goed uit.
    zoals ze het zelf omschrijven:
    Frostwire 4.13.5 is een gratis programma, wat vergelijkbaar is met Limewire. Het is eigenlijk een kloon van dat programma.

    Frostwire maakt gebruik van het Gnutella netwerk, waar je veel muziek, films, afbeeldingen, documtenen en programma's mee kunt downloaden.

    Ook kun je Bittorrents met dit programma ophalen, Frostwire haalt sneller bestanden binnen dan een gemiddeld filesharing programma.
  3. Bericht van Singlemum1965 is op 28-05-2008 om 13:46:11 uur verwijderd door Singlemum1965.

    Reden:

     
  4. quote:
    Dit schreef sifra
    >>LINK<<



    ik lift graag mee met deze tip. Smile
    handig programma, ruimt lekker op!
    bedankt
  5. Kan die C-Cleaner ook worden gebruikt als je AVG erop hebt staan? Of botst dat met elkaar?
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ccleaner is geen antivirus software en kan gewoon naast elke willekeurig virusprogramma gedraaid worden. Dus ook naast AVG. Ccleaner maakt je c schijf schoon, oftewel: ontdoet t van temp-bestanden, maar kan ook fouten in het register herstellen. Verder kun je bij Ccleaner makkelijk bij de lijst van programma's die opstarten als je de pc aan zet. Sommigen zijn niet bepaalt nodig tijdens het opstarten (MSN bijv.) maar vragen wel veel capaciteit waardoor opstarten te lang duurt.
  7. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    Sinds kort start bij mij dus MSN op als ik de computer opstart. Ik wil dit niet, maar heb geen idee hoe ik het kan veranderen.
    Wie wel?
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ccleaner opstarten
    Gereedschap aanklikken
    Opstarten
    hier vind je de lijst van programma's die draaien als jij je pc aanzet. Programma aanklikken en dan 'waarde verwijderen' kiezen.
  9. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef loes44
    Sinds kort start bij mij dus MSN op als ik de computer opstart. Ik wil dit niet, maar heb geen idee hoe ik het kan veranderen.
    Wie wel?


    Nog makkelijker dan ccleaner opstarten: msn opstarten, rechtsboven op icoontje met blaadje en pijltje klikken (menu openen) kiezen voor "extra" > opties > algemeen. daar kun je kiezen wat msn moet doen tijdens opstarten pc enz...

    Veel succes

    p.s.
    Misschien handiger om voor dit soort vragen een apart draadje op te starten...
  10. Bericht van searching62 is op 16-06-2008 om 15:59:06 uur verwijderd door searching62.

    Reden: opgelost!

     
  11. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn

    het gecontroleerd surfen van kinderen kan nu gratis met >>LINK<< mybee.
    wordt geladen naast de huidige internet browser (ie) de veilige lijst is ook zelf aan te passen.
    hij is instelbaar voor diverse leefdtijden
Terug naar de lijst