Gratis software

Gratis software 

Onderwerp van rdolfijn

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Kwetsbare plugins
    Het is voor veel beveiligers inmiddels al wel duidelijk. Niet alleen de webbrowser of het Operating System moeten regelmatig gepatcht worden, ook in de plugins voor de browser, zoals de Java Runtime Engine, de Adobe Flash plugin of de Adobe Acrobat Reader worden regelmatig lekken gevonden. Om die met succes te patchen zul je ten eerste moeten weten welke plugins of andere "third-party software" er op je PC ge?nstalleerd staan. Vaak is dat niet zo 1-2-3 duidelijk. Om het de gebruikers makkelijker te maken heeft Secunia de Personal Software Inspector gemaakt. Een handige tool waarmee je in ??n oogopslag kunt zien welke ge?nstalleerde software verouderd is en gepatcht moet worden. Het mooie van de tool is dat de links naar de updates door de tool zelf gegeven worden. De tool is te downloaden op >>LINK<< Hier staat ook de online versie van de tool.
  2. ik heb avg op mijn pc staan en cc cleaner, kan ik nieuwe versies er over heen zetten of moet ik de oude eerst verwijderen?
  3. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn

    quote:
    Dit schreef Barbara
    ik heb avg op mijn pc staan en cc cleaner, kan ik nieuwe versies er over heen zetten of moet ik de oude eerst verwijderen?


    ja dat gaat prima

    ps volgende keer graag dan een nieuw draadje starten en hier alleen handige gratis software toe te voegen Smile
  4. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn
    kapotte link
    Doet een link in het eerste berichtje het niet meer, dan hoop ik wel dat iemand dat meld.
    het is een beetje moeilijk om tussen door steeds alles te controleren Smile
    dus help een beetje door het dan in dit draadje of een pb berichtje aan mij te melden Smile
  5. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn

    leonard heeft nog een aardig foto bewerkings programmatje gevonden, photofiltre.
    >>LINK<<

    heb de link ook op genomen in het eerste bericht
    dank Leonard
  6. George
    De enige echte

    Toon alleen de berichten van George
    Kleine kinderen en internet

    is een gratis kinderbrowser met leuke, goede sites voor kinderen tot ongeveer 11 jaar.

    MyBee is de eerste kinderbrowser waarbij ouders gebruik kunnen maken van elkaars kennis en ervaring. Daarbij worden ze ondersteund door een professionele redactie die goede websites signaleert en beoordeelt op geschiktheid voor een bepaalde leeftijd.

    Wilt u weten welke websites speciaal geschikt zijn uw 7-jarige? Op MyBee, h?t startpunt voor uw kind op internet, vindt u ze.


    >>LINK<<
  7. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
  8. Jeroen
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jeroen
    Fotobewerkings- en catalogus software: Picasa van Google >>LINK<<
    Plaatjessoftware: The GIMP. Photoshop-achtig maar ook weer niet. Erg uitgebreid. >>LINK<<
    Nog meer plaatjes bewerken: Paint.net. Simpeler dan The GIMP. Simehttp://www.paint.net/

    Wat heb ikj nog meer ge?nstalleerd?

    Passwords veilig genereren en opslaan: Keypass >>LINK<<

    Hele snelle webbrowser: Google Chrome >>LINK<<

    Usenet downloader: SABnzbd >>LINK<<

    Video kijker: VLC >>LINK<<

    Muziekspeler: Foobar >>LINK<<

    DVDs kopieren: DVD Shrink >>LINK<<

    MP3 tagging: >>LINK<<
  9. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Jeroen

    Hele snelle webbrowser: Google Chrome >>LINK<<



    Let er bij dit programma wel op dat google je browsegeschiedenis "voor jou" bewaard. De gegevens worden namelijk naar google gestuurd zonder dat jij het weet.

    Ff een tip...
  10. Jeroen
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jeroen
    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Let er bij dit programma wel op dat google je browsegeschiedenis "voor jou" bewaard. De gegevens worden namelijk naar google gestuurd zonder dat jij het weet.

    Ff een tip...


    Niet zonder dat ik het weet. Daar zijn ze open in: privacybeleid van Google: >>LINK<<

    Gegevens worden niet doorgegeven aan anderen tenzij ze gescrambled zijn en niet herleidbaar naar mij. Kan ik mee leven.

    Overigens kun je een opt-out doen voor Google Adwords en Doubleclick: >>LINK<<
  11. Ja, ik ben er ook een van. En dan alle sites af struinen met mooie te downloaden stationary. Jammer dat niet iedereen zijn mail instellingen niet goed heeft staan om het ook goed te ontvangen.
    Tip: Parker en Hushport stationary.Smile Hier vind je erg mooie briefpapier.



    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Toch zijn er mensen die het w?l leuk vinden. Ik ook, tot voor kort, maar nu ff niet.
  12. Heb je internet van Ziggo dan kun je op je pc televisie kijken met onderstaand programmaatje.

    >>LINK<<
Terug naar de lijst