Tevreden?

Tevreden? 

Onderwerp van Harryhl

Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef alex


    Ik snap de combi eigenlijk ook niet....



    Ik vind iedere avond koken weer een hele klus hoor Smile
  2. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef Liek



    Ik vind iedere avond koken weer een hele klus hoor Smile

    Ik klus liever dan dat ik kook Smile


    Al kook ik wel eens tijdens het klussen Smile
  3. hoi,
    ik ben enorm tevreden maar toch een kleine opmerking, ik vind het lastig dat alle opmerkingen op datum naar achteren zitten (de laatste reacties staan helemaal achteraan), of kan ik dat zelf aanpassen want het kan ook heel goed aan mezelf liggen!!
    Groetjes, Jose
  4. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef JoseB
    hoi,
    ik ben enorm tevreden maar toch een kleine opmerking, ik vind het lastig dat alle opmerkingen op datum naar achteren zitten (de laatste reacties staan helemaal achteraan), of kan ik dat zelf aanpassen want het kan ook heel goed aan mezelf liggen!!
    Groetjes, Jose


    Nee...
    dat ligt niet aan jou en de sortering kan je niet veranderen.
  5. quote:
    Dit schreef JoseB
    hoi,
    ik ben enorm tevreden maar toch een kleine opmerking, ik vind het lastig dat alle opmerkingen op datum naar achteren zitten (de laatste reacties staan helemaal achteraan), of kan ik dat zelf aanpassen want het kan ook heel goed aan mezelf liggen!!
    Groetjes, Jose

    Er is een eenvoudige oplossing: in de inhoudsopgave klik je in de laatste kolom op de laatste bijdrage. Dan kom je (meestal) direct terecht bij de laatste nieuwe bijdrage. Van daaruit kun je dan eventueel naar boven andere bijdragen lezen.
  6. quote:
    Dit schreef wrob

    Er is een eenvoudige oplossing: in de inhoudsopgave klik je in de laatste kolom op de laatste bijdrage. Dan kom je (meestal) direct terecht bij de laatste nieuwe bijdrage. Van daaruit kun je dan eventueel naar boven andere bijdragen lezen.




    ja nu wordt het koken en klussen en puzzelen waar het staat.

    Der is trouwens ook een klussenclub

    Ooit zelf begonnen in 2003
  7. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Waarom staan er draadjes nog in de attentie terwijl je er niet eens meer in kan reageren?? Smile
  8. Harryhl
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Harryhl

    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    Waarom staan er draadjes nog in de attentie terwijl je er niet eens meer in kan reageren?? Smile

    Die draadjes stan er hoofdzakelijk ter informatie en ja, als er langer dan drie maanden niet gereageerd wordt, kun je blijkbaar niet meer reageren.
  9. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef HarryHL

    Die draadjes stan er hoofdzakelijk ter informatie en ja, als er langer dan drie maanden niet gereageerd wordt, kun je blijkbaar niet meer reageren.



    Is het dan niet beter om ze er uit te halen nu kun je er niks mee,,ik wilde een recept toevoegen bij de pasta's..Smile
  10. Harryhl
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Harryhl

    Hoi Leeuwin,

    Ik heb dit euvel even bij Bart neergelegd, wellicht dat hij iets kan veranderen dat er altijd in deze draadjes gereageerd kan worden.

    Dank je voor je input.
  11. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef HarryHL
    Hoi Leeuwin,

    Ik heb dit euvel even bij Bart neergelegd, wellicht dat hij iets kan veranderen dat er altijd in deze draadjes gereageerd kan worden.

    Dank je voor je input.



    Smile Laat je het even weten...??
  12. Harryhl
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Harryhl

    Ja, doe ik
Terug naar de lijst