Pakket niet ontvangen...

Pakket niet ontvangen... 

Onderwerp van scar

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Komt wel goed. Jij hebt je pakket niet ontvangen. en dat kan je bewijzen.

    Als het goed is kan je in je bestelstatus zien dat het pakket opgehaald kan worden op de afhaalpunt. Als je je pakket opgehaald zou hebben, kan je dat in diezelfde status zien. Is het niet via de bestelstatus, dan via de track and trace die je gekregen hebt.

    In de track en trace geven ze op dit punt juist aan dat het pakket "bezorgd is" (namelijk op het DHL punt )
  2. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Solar

    In de track en trace geven ze op dit punt juist aan dat het pakket "bezorgd is" (namelijk op het DHL punt )

    Maar nog niet op het eindpunt. Dat is nl pas als degene die het besteld heeft het afhaalt. Dan kan DHL pas de status 'bezorgd' invoeren. Tot die tijd moet de status op 'onderweg' staan. Lijkt mij.
  3. quote:
    Dit schreef Solar

    In de track en trace geven ze op dit punt juist aan dat het pakket "bezorgd is" (namelijk op het DHL punt )

    En dan staat er nog iets als "pakket kan opgehaald worden".
  4. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Boep

    Maar nog niet op het eindpunt. Dat is nl pas als degene die het besteld heeft het afhaalt. Dan kan DHL pas de status 'bezorgd' invoeren. Tot die tijd moet de status op 'onderweg' staan. Lijkt mij.

    Nee, heb gisteren iets opgehaald. Hele lijn van de track en trace is dan ingevuld en er staat "Bestelling is bezorgd! "
    Er staat ook niets van "kan opgehaald worden"dat wordt voglens mij in ander bericht meegegeven.

    Mar het maakt allemaal even niet uit . Scar hoort maandag wel hoe wehkamp hier mee omgaat.
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef rotonde
    Ik heb ook weleens verdwenen pakket gehad bij wehkamp. Ik betaal altijd achteraf, heb nooit probleem over die nota gehad. Ik vertrouw wehkamp wel in de afhandeling, alleen niet direct. Zij moeten dit uitzoeken. Ik zou opnieuw bestellen met acceptgiro, dan kunnen zij dat intern verrekenen.


    Ik vind dit wel een slimme oplossing, mocht Wehkamp het niet gelijk adequaat oplossen
  6. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Solar

    Nee, heb gisteren iets opgehaald. Hele lijn van de track en trace is dan ingevuld en er staat "Bestelling is bezorgd! "
    Er staat ook niets van "kan opgehaald worden"dat wordt voglens mij in ander bericht meegegeven.

    Lijkt me vreemd. Als de klant het niet op komt halen ... is het pakket van het dhl servicepunt?. Smile
    Er m?et nog een slothandeling zijn. Bij afhalen moet je ook aantonen dat jij degene bent voor wie het pakket is en wordt het voor afgifte aan de klant nog een keer gescand.
  7. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Boep

    Lijkt me vreemd. Als de klant het niet op komt halen ... is het pakket van het dhl servicepunt?. Smile
    Er m?et nog een slothandeling zijn. Bij afhalen moet je ook aantonen dat jij degene bent voor wie het pakket is en wordt het voor afgifte aan de klant nog een keer gescand.


    Technisch systeem.

    Voor Wehkamp / DHL is het pick-up point het bezorgadres. Vanuit dat licht bezien is het pakket netjes bezorgd. Het is alleen nog niet uitgegeven (overhandigd) aan de rechthebbende.
    Daar zal vast nog wel een systeemstatus voor zijn.
  8. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Boep

    Lijkt me vreemd. Als de klant het niet op komt halen ... is het pakket van het dhl servicepunt?. Smile
    Er m?et nog een slothandeling zijn. Bij afhalen moet je ook aantonen dat jij degene bent voor wie het pakket is en wordt het voor afgifte aan de klant nog een keer gescand.

    Tja hoe het werkt weet ik niet Maar het staat er wel zo/ c.q. zit hier niet iets te verzinnen.Smile
  9. paul1964
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van paul1964
    Je moet tegenwoordig bij DHL bij het ophaalpunt legitimeren (nummer van je legitimatie wordt genoteerd) en je moet tekenen op een telefoon.
    Niet getekend is niet ontvangen door de koper.
    DHL zal het moeten afhandelen. Misschien ie het niet eens meer bij het ophaalpunt bezorgd maar bij een ander ophaalpunt?
  10. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Komt helemaal goed Scar
    Morgen gewoon even bellen met Wehkamp, zij gaan wel onderzoeken wat er met het pakket is gebeurd.

    Voor de toekomst, achteraf betalen, scheelt ergernis.
  11. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    Bol.com stuurt zonder gedoe bestelling opnieuw indien niet ontvangen.het kan dus wel.
  12. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar

    Zo. Net thuis van een intensieve dag training.

    Morgen maar even bellen, dank voor alle input. Ik laat jullie weten, nu ga ik even met de honden wandelen, een yoghurtje eten en dan naar bed.
Terug naar de lijst