Pakket niet ontvangen...

Pakket niet ontvangen... 

Onderwerp van scar

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef Solar

    Ow? Waarom?


    Vanwege de geur, vanwege hygi?ne
    Vochtopname (net zoals nieuwe badhanddoeken en theedoeken)
  2. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar

    quote:
    Dit schreef Solar
    Ow? Waarom?
    vanwege alle chemische conserveringsmiddelen in de stof.

    Als ik zoiets ongewassen zou moeten gebruiken slaap ik niet vanwege huidirritatie. Heb ik een keer gehad als puber.

    Ik heb trouwens heerlijk geslapen. Dit weekend gaan de nieuwe overtrekken de was in. Ik ben een blij mens.

    Het nieuwe kussen is wel wennen. Ik hoef er geen bolletjes meer van te maken. Ik geef dat kussen een week de kans me te overtuigen.
  3. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Ik mag toch hopen dat iedereen nieuw gekocht textiel eerst wast voor gebruik of dragen...
  4. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Ik mag toch hopen dat iedereen nieuw gekocht textiel eerst wast voor gebruik of dragen...


    Welnee.
    Ik heb daar zelfs nog nooit over nagedacht Smile
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef EmC


    Welnee.
    Ik heb daar zelfs nog nooit over nagedacht Smile

    Smile
  6. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Ik mag toch hopen dat iedereen nieuw gekocht textiel eerst wast voor gebruik of dragen...

    En zeker een dekbedSmile
  7. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Ik ben een echte sensor. Het duurt altijd even voordat ik goed kan slepen in een nieuw overtrek Net als een pyama hoe ouder hoe beter. Ik weet nog dat ik als kind met logeren op een nieuw hard ongewassen hoeslaken sliep. De hele nacht niet geslapen
    7 dec '16 - 09:42:34 / 7 dec '16 - 09:53:17
  8. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Cato

    En zeker een dekbedSmile


    Het overtrek bedoel je neem ik aan?
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Cato

    En zeker een dekbedSmile


    Een dekbed zelf was ik niet, past.niet in mijn wasmachine. De hoes wel
  10. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Ik mag toch hopen dat iedereen nieuw gekocht textiel eerst wast voor gebruik of dragen...


    Eh, nee. Nieuw gekochte kleding gaat direct aan, soms wel even vooraf strijken.

    Met beddengoed heb ik dat laatst wel gedaan.. omdat het in zo'n muffe verpakking zat.
  11. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef SFR


    Eh, nee. Nieuw gekochte kleding gaat direct aan, soms wel even vooraf strijken.

    Ik begrijp dat niet. Al die chemicali?n in dat textiel + de weet ik veel hoeveel handen die jouw kleding vast hebben gehad, van productie naar winkel, naar kledingrek, naar tientallen potenti?le nieuwe bezitters, naar kassa en dan direct op je lijf. Gadverdamme.
  12. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Ik begrijp dat niet. Al die chemicali?n in dat textiel + de weet ik veel hoeveel handen die jouw kleding vast hebben gehad, van productie naar winkel, naar kledingrek, naar tientallen potenti?le nieuwe bezitters, naar kassa en dan direct op je lijf. Gadverdamme.


    Ik denk daar nooit over na. Dan kun je geen deurklink meer vast pakken, geen boodschappenkarretje meer aanraken.
    Geen hotelbed meer beslapen. Bed is inmers door vreemde handen opgemaakt en misschien is er 2 dagen geleden wel iemand overleden in dat bed.
    De stoel in de hotelkamer waar je even in gaat zitten is misschien de dag ervoor gebruikt voor uitgebreide sex en echt niet daarna door iemand gereinigd en zo kan ik nog 100 voorbeelden noemem.
    Over dat soort dingen moet je gewoon niet teveel nadenken.
Terug naar de lijst