Bad videocart drivers

Bad videocart drivers 

Onderwerp van Libelle

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Mijn zoon wilde het spel minecraft spelen, maar er staat bad videocart drivers.... Hoe los ik dit op. Kan ik iets downloaden of whatever waardoor hij dit spel wel kan spelen??
    Alvast bedankt voor de hulp.
  2. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef Teuntje61
    Mijn zoon wilde het spel minecraft spelen, maar er staat bad videocart drivers.... Hoe los ik dit op. Kan ik iets downloaden of whatever waardoor hij dit spel wel kan spelen??
    Alvast bedankt voor de hulp.


    Ik denk dat je een budget pc/laptop hebt waarbij de videoprocessor direct x 9 niet kan uitvoeren.

    Als het een pc is dan zou een videokaart een oplossing kunnen bieden.

    Hier staan de systeemvereisten voor minecraft.

    >>LINK<<
  3. Oke, videokaart. Ik ben een echte computerleek, kun je deze downloaden of moet je deze kopen.
    Ik heb nl. geprobeerd op internet om na te gaan of en welke videokaart hier in de pc zit, maar volgens mij zit er geeneen in, er stond nvt... Dus ik hoopte dat ik iets kon downloaden waardoor zoon het spel (weer) kan spelen. (Computer is maanden geleden gecrashed, lieve OA-er heeft um gemaakt, daarvoor kon zoon wel minecraft spelen.)
  4. Ga er toch maar van uit dat er een videokaart in jouw computer zit, anders zou je niet veel op je beeldscherm zien. Kan zijn dat bij de herinstallatie niet de juiste driver is ge?nstalleerd. Dat is een softwarekwestie.
    Kijk eens in apparaatbeheer. Daar kom je bijvoorbeeld door de windowstoets (2e of 3e links onder) tegelijkertijd in te drukken met pause/break ( rechtsboven). En dan hardware kiezen. Als het goed is kun je dan je beeldschermadapter zien:
Terug naar de lijst