eigen topic

eigen topic 

Onderwerp van Estrella

Terug naar de lijst
  1. Soms start je een topic en omdat er na verloop van tijd, of helemaal, niemand reageert kun je die topic niet meer terugvinden. Kan er niet iets ingebouwd worden dat je bijvoorbeeld je eigen topics kunt zien zonder dat je driehonderd pagina's terug moet bladeren?
  2. Ik kan zelfs mijn eigen valentijnsberichten niet terugzien. Niet dat ik die geplaatst heb, maar stel dat. Dan zou ik ze niet eens kunnen aanpassen.
  3. Favoriet maken?
  4. quote:
    Dit schreef muisje
    Favoriet maken?

    Ik kan ze niet terug vinden dus ook niet favoriet maken. Dit als het gaat over valentijnsberichten.

    Verder heb ik te veel favoriete onderwerpen.
    Tx voor het meedenken.
  5. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef PippiLangstrump

    Ik kan ze niet terug vinden dus ook niet favoriet maken. Dit als het gaat over valentijnsberichten.

    Verder heb ik te veel favoriete onderwerpen.
    Tx voor het meedenken.



    Valentijn is "anoniem". Aangezien iedereen schrijft onder de naam Valentijn, zal dit niet terug te vinden zijn. Onder favorieten blijft hij wel staan. Je kan hem ook niet veranderen, dus terugzoeken heeft geen zin. Gewoon wachten tot 14 februari, dan vind je hem vanzelf terug onder de naam aan wie je hem gestuurd hebt.

    Heb je een draadje in een ander hoofdstuk gestart, kun je altijd nog op de pijltjes boven de lijst met starters klikken. Dan worden de draadjes gesorteerd op starter. Zoek je eigen naam op en je vindt zo je draadje. Mits je natuurlijk nog weet waar je hem hebt geschreven.

    Maar het meest makkelijk is natuurlijk om je favorieten lijst te gebruiken. Je kan instellen dat je geen mails wil, maar wel in de favorietenlijst. Kun je altijd nog opzoeken.

    Succes
  6. Tx, dat met mail ontvangen en favorietenlijst lukt aardig. Maar starters kan ik echt niet vinden? Dat zou wel een handigheidje zijn. Dit ondanks je uitleg. Ik heb hem helemaal opgevolgd.
  7. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef PippiLangstrump
    Tx, dat met mail ontvangen en favorietenlijst lukt aardig. Maar starters kan ik echt niet vinden? Dat zou wel een handigheidje zijn. Dit ondanks je uitleg. Ik heb hem helemaal opgevolgd.


    Als je op bijvoorbeeld "praatpaal" klikt, zie je de lijst met onderwerpen. Daar rechts naast staan de schrijvers. Als je helemaal bovenaan klikt op "schrijvers" wordt alles gesorteerd op alfabetische volgorde. Hoop dat het zo iets duidelijker is.

    Zie plaatje
  8. quote:
    Dit schreef ArnoM


    Als je op bijvoorbeeld "praatpaal" klikt, zie je de lijst met onderwerpen. Daar rechts naast staan de schrijvers. Als je helemaal bovenaan klikt op "schrijvers" wordt alles gesorteerd op alfabetische volgorde. Hoop dat het zo iets duidelijker is.

    Tx ik heb hem door.












    Best wel omslachtig nog...
  9. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Nog een handigheidje, maar ook omslachtig.

    Klik in die praatpaal lijst op de naam van een schrijver. vervolgens zie je alleen de berichten van die schrijver. Als je in de adresbalk de naam van die schrijver vervangt met jouw naam zie je al jouw berichten.

    In de volgende versie wordt dit eenvoudiger. :-)
  10. quote:
    Dit schreef bart
    ......

    In de volgende versie wordt dit eenvoudiger. :-)

    Vol verwachting klopt mijn hart...
Terug naar de lijst