Singleontmoetingsclub

Singleontmoetingsclub 

Onderwerp van searching62

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62

    quote:
    Dit schreef hannekeVD

    Overigens heb jij ZELF ook geen foto IN je profiel:-)
    Dus weigeren omdat iemand geen profielfoto heeft lijkt mij niet juist als de bereidheid tot plaatsen in de club geen probleem is.
    Toch?


    Hanneke, je mag hem ook in de club plaatsen ..heb ik zelfs een speciaal fotodraadje voor aangemaakt. (voor het geval leden naderhand besluiten hun profielfoto aan te passen).

    Ik wil zelf mijn hoofdprofiel ook nog weleens wijzigen, vandaar dat mijn foto dan ook in het fotodraadje binnen de club terug te vinden is. Als je hem er vanavond gelijk bij zet, dan zal ik je ten goede trouw toelaten. Foto kun je ook mailen naar janchat7@hotmail.com, dan plaats ik hem in het draadje alvorens je toelating te honoreren.

    Ik doe de controle liever bij de voordeur, als dat ik naderhand moet gaan lopen checken.

    Voor nu graag nog een keer aanmelden, Hanneke.
  2. Poppetje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Poppetje
    quote:
    Dit schreef Hermelijn

    Nee, de bel gaat.

    SmileSmile
  3. Alexje
    enjoy every moment!

    Toon alleen de berichten van Alexje
    Jan, je hebt toch samen de singel date club met Theo, omdat de Dateclub, volgens sommigen, niet helemaal voldeed.

    Ik zou het leuk vinden om te horen waarom je deze gestart bent? Stuur me anders een pb, goed?

    Ik ben het overigens met je eens dat het mooi zou zijn als er ??n dateclub is voor een ieder. Ongeacht waar men naar op zoek is.
  4. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62

    quote:
    Dit schreef Alexandra75
    Jan, je hebt toch samen de singel date club met Theo, omdat de Dateclub, volgens sommigen, niet helemaal voldeed.

    Ik zou het leuk vinden om te horen waarom je deze gestart bent? Stuur me anders een pb, goed?

    Ik ben het overigens met je eens dat het mooi zou zijn als er ??n dateclub is voor een ieder. Ongeacht waar men naar op zoek is.


    PB
  5. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62
    Re: Singleontmoetingsclub
    Ben je single en toe aan nieuwe contacten of een relatie, meld je dan aan bij de singleontmoetingsclub!!

    Specifieke aandacht zou ik nog even willen geven aan de volgende oproep.

    quote:
    Dit schreef searching62

    Binnen deze club is ook nog een vacature te weten:

    [b]Gezocht iemand die graag activiteiten voor singles organiseert en zelf single is.


    Het staat overigens ieder lid vrij om binnen de club een single uitje op te zetten. In onderling overleg met de beheerder, kan deze eventueel bij de attentieberichten geplaatst worden.

    Ben je single, toe aan nieuwe contacten en bereid een actuele foto te plaatsen (binnen de club), dan ben je van harte welkom eens een kijkje te komen nemen binnen de club, en wie weet wat eruit voort komt.

    Het beheer. [/B]
  6. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Nog steeds je naald/speld niet gevonden? Smile
  7. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62

    quote:
    Dit schreef Geanna
    Nog steeds je naald/speld niet gevonden? Smile


    Nee, het lijkt wel crisis..Smile
  8. AnnemiekH
    I'm back

    Toon alleen de berichten van AnnemiekH
    quote:
    Dit schreef searching62


    Nee, het lijkt wel crisis..Smile

    ik speel graag een keer voor speld hoor... als jij dan de hooiberg bentSmile
  9. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62

    quote:
    Dit schreef AnnemiekH

    ik speel graag een keer voor speld hoor... als jij dan de hooiberg bentSmile


    Dat is een moedige opmerking van je Annemiek zo op het late uur ..maar ik zie zo 1,2,3, niet meteen een match. Wel zou ik je willen uitnodigen lid te worden van deze club.

    Er zijn al wat pogingen gedaan om uitjes te organiseren, maar de club is met momenteel 73 leden nog net iets te klein om deze te doen slagen.

    Ben je single en sta je open voor een nieuwe relatie, kom eens kijken bij de club, en nog beter doe lekker mee.Smile
  10. AnnemiekH
    I'm back

    Toon alleen de berichten van AnnemiekH
    quote:
    Dit schreef searching62


    Dat is een moedige opmerking van je Annemiek zo op het late uur ..maar ik zie zo 1,2,3, niet meteen een match. Smile


    moedig..? ach heb nachtdienst en dan wordt ik beetje baldadig...zie je ook 4-5-6 geen match ? haha...
    Is deze club aktiever dan de andere clubs.. daar is iedereen opsterven na dood.. zal er eens over nadenkenSmile
  11. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62

    quote:
    Dit schreef AnnemiekH

    moedig..? ach heb nachtdienst en dan wordt ik beetje baldadig...zie je ook 4-5-6 geen match ? haha...
    Is deze club aktiever dan de andere clubs.. daar is iedereen opsterven na dood.. zal er eens over nadenkenSmile


    Nee, jij bent geloof ik een nachtmens en zoals je ziet ben ik een ?cht dagmens ...dan leven we helemaal langs elkaar heen ..Smile

    Ook deze club moet regelmatig wakker geschud worden, maar daar kun jij vast wel een handje bij meehelpen.Smile
  12. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef searching62
    Dat is een moedige opmerking van je Annemiek zo op het late uur ..maar ik zie zo 1,2,3, niet meteen een match.

    Dat is wel h??l snel dat je dat ziet!

    Als je altijd met dit tempo zoiets bepaald kan je nog wel eens h??l lang 'searchingen' .....

    Waarom ga je niet op haar 'voorstel' in?
    Ga wat drinken, niet geschoten is sowieso mis!!
    Een drankje doen is geen huwelijksaanzoek :D
Terug naar de lijst