E-reader

E-reader 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Ben mezelf al enige tijd aan het ori?nteren op een e-reader. Ik heb er weinig tot geen verstand van. Heb mij al wel laten vertellen dat Kobo een uitstekende is. Nu kwam ik deze aanbieding tegen. Aan die vara-gids heb ik weinig. Maar is die e-reader wat??. Zelf denk ik alles beter dan een zwaar boek op schoot of in ??n hand. Maar als het 3x niks is geef ik liever wat meer geld uit oor een betere.

    >>LINK<<
  2. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Voor studie ga ik hem echt niet gebruiken. Het is gewoon voor het gemak. Voor mijzelf.
  3. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef jellehl
    Voor 60 euro een Kobo is een koopje.


    Dat dacht ik ook. Daarbij ben ik niets gewend op het gebied van e-reader. Alles beter dan de manier waarop ik nu lees.
  4. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Ik heb hem besteld. Bedankt voor jullie feed back
  5. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef Erna
    Hebben jullie de ereader al ontvangen?
    Ik nog niet namelijk. Na een mail van de VARA op 29 nov. dat deze binnen een week zou worden verzonden is het stil.


    Nee nog niet, wel de varagids
  6. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Zojuist afgeleverd door de DHL. Helemaal blij.
  7. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Werkt hij bij jullie allemaal naar behoren??
    Ik ben er klaar mee. Na de e reader inmiddels al 3 x teruggebracht te hebben naar fabrieksinstellingen en weer opnieuw gevuld. Loop ik steeds tegen de volgende problemen:
    *Batterij is na twee dagen leeg