E-reader

E-reader 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Ben mezelf al enige tijd aan het ori?nteren op een e-reader. Ik heb er weinig tot geen verstand van. Heb mij al wel laten vertellen dat Kobo een uitstekende is. Nu kwam ik deze aanbieding tegen. Aan die vara-gids heb ik weinig. Maar is die e-reader wat??. Zelf denk ik alles beter dan een zwaar boek op schoot of in ??n hand. Maar als het 3x niks is geef ik liever wat meer geld uit oor een betere.

    >>LINK<<
  2. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Voor studie ga ik hem echt niet gebruiken. Het is gewoon voor het gemak. Voor mijzelf.
  3. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef jellehl
    Voor 60 euro een Kobo is een koopje.


    Dat dacht ik ook. Daarbij ben ik niets gewend op het gebied van e-reader. Alles beter dan de manier waarop ik nu lees.
  4. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Ik heb hem besteld. Bedankt voor jullie feed back
  5. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef Erna
    Hebben jullie de ereader al ontvangen?
    Ik nog niet namelijk. Na een mail van de VARA op 29 nov. dat deze binnen een week zou worden verzonden is het stil.


    Nee nog niet, wel de varagids
  6. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Zojuist afgeleverd door de DHL. Helemaal blij.
  7. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Werkt hij bij jullie allemaal naar behoren??
    Ik ben er klaar mee. Na de e reader inmiddels al 3 x teruggebracht te hebben naar fabrieksinstellingen en weer opnieuw gevuld. Loop ik steeds tegen de volgende problemen:
    *Batterij is na twee dagen leeg
    *het verwerken van de inhoud duurt telkens 3 uur,Zelfs als ik er geenboek op heb gezet en alleen maar verbonden heb met de computer.
    * Sommige kaften van boeken blijven zwart.

    Vanavond sloeg hij in ene vast. Geen beweging in te krijgen. Niet met de aan uit knop, laadt niet op wanneer ik hem aan de oplaadkabel leg. Ook resetten met een paperclip lukt niet. Ik ga ermee terug naar BCC.

    Ik baal er wel van want ondanks dat hij in mijn ogen niet functioneerde had ik er toch plezier in/van
  8. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Ik heb een sleepcover. Zelfs daarin bleef vannacht alles aanstaan. Vanmorgen was de e reader helemaal leeg. Zodra ik hem aan de stroom lag begon alles het weer te doen. Het boek wat ik aan het lezen was is in ene wel 20 bladzijdes teruggezet. Hij is nu aan het opladen. Ik houd het goed in de gaten. Ik heb immers twee jaar garantie.Er zat overigens nog 35% stroom in toen hij vast sloeg.
  9. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef Geanna
    Terug gaan en een andere krijgen lijkt mij de beste oplossing.

    Dit is er 1 met een mankement. Jammer.


    Vanmiddag teruggegaan naar de BCC, zonder moeilijk doen kreeg ik een nieuwe. Brief die ik kreeg bij het pakket (garantiebewijs) kreeg ik terug met de mededeling:"Mocht deze ook niet werken, dan zie ik u graag weer terug". Ik hoop dat ik met deze meer geluk heb. Ik ben zeer tevreden
  10. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Ik vrees dat je echt niet anders meer wilt. Zo handig om mee te nemen. Ik heb er een mooie sleep cover omheen dan is hij net iets groter en ligt goed in mijn hand.
  11. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
  12. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef milla

    Mooi hoesje. Is het ook echt een sleepcover? Las nl bij een review van een andere kleur dat het geen sleepcover is.
    Ik had altijd een Sony met hoes met licht, maar moet eerlijk zeggen dat ik dit handzame formaat ook wel lekker vind. Iets minder krampachtig vasthouden.
    Maar misschien is het toch wel handig voor op reis.

    Ik denk er nog even over na.


    Ja is een echte sleepcover. Bij de eerste e reader twijfelde ik daar aan. Die was binnen twee dagen leeg. Nu ik een andere heb. De eerste zat een fout in. Heb ik deze nog niet opgeladen na de aller eerste keer vol.
Terug naar de lijst