Pakket niet ontvangen...

Pakket niet ontvangen... 

Onderwerp van scar

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Tja, lastige / vervelende situatie. Zal Wehkamp / DHL ook niet om gevraagd hebben.

    Nieuw spul opsturen is wel het meest klantvriendelijke inderdaad.
    Echter, Wehkamp zal ook wel weten dat het op de 'niet ontvangen' manier ook weleens 'opgelicht' is...

    Wat zegt de FAQ pagina bij Wehkamp?

    Hebben ze niet een online assistent op de website?

    Of kan je een chatgesprek starten en je vraag (verzoek) voorleggen?

    Ik zou je geld proberen terug te vragen.. en dan in een fysieke winkel de spullen direct betalen ?n in bezit hebbenSmile
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef scar
    nee ik hou van laten bezorgen. Wil niet naar een fysieke winkel hiervoor. Gemak dient de mens, immers?


    Tja, wat is gemak.. nu heb je er ongemak van. Smile

    quote:
    Dit schreef scar

    Morgen bellen, vandaag geen tijd. Gister en eergister ook niet anders had ik heus wel gebeld.


    Als je Twitter of Facebook hebt.. kan je het vandaag tot 21 uur regelen.. en binnen 2 uur heb je een antwoord..

    >>LINK<<

    Smile
  3. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Dit is de normale procedure:

    Het pakje blijft 7 dagen bij een DHL Parcelshop of Parcelstation liggen. Als je het binnen die tijd niet opgehaald hebt, stuurt DHL het terug naar wehkamp.

    Nu is dus het probleem dat DHL niet in dat pand komt ?n dat er in dat pand geen medewerker is die de logistiek omtrent pakketjes in- en uitgifte regelt..

    Wehkamp zal wel met hun leverancier in conclaaf zijn hoe die pakjes zo snel mogelijk terug kunnen..?

    Je zou eigenlijk al verwachten dat DHL Wehkamp heeft ingelicht.. want het is nu ff geen afhaalpunt meer.
    Wehkamp weet welke pakketten aldaar zijn.

    Het zou pas van een ?chte, proactieve, reactie getuigen als Wehkamp het initiatief neemt om de getroffen klanten persoonlijk te contacteren en uit eigener beweging nieuwe producten toestuurt.. Smile
  4. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Het afhaalpunt is opgerold nadat het pakket van Scar afgeleverd is. Het pakket ligt dus ergens achter gesloten deuren.


    Ja, dat is mij bekend.

    Die tekst van mij is bedoeld als beschrijvende situatie waardoor de standaard procedure niet uitgevoerd kan worden. Smile
  5. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Ik heb dus niet veel met bezorgen.. moet ik thuis zijn.Smile. ?n anders moet je met een briefje het weer ergens gaan ophalen.

    Direct afhalen vind ik dan wel weer te pruimen.

    Veel online te kopen heb ik trouwens niet.
  6. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Marlies

    O ja?

    Dan vraag ik me af waarom je het volgende schrijft:

    De vraag is of DHL al weet dat het geen afhaalpunt meer is, ze hebben immers hun vracht nog af kunnen leveren.


    Nou, ik denk dat DHL wel dagelijks aan de deur staat.. als het een beetje populair punt is. Misschien niet met een pakje van Wehkamp.. maar dan wel van BOL.com of een andere 'gemak'dienst.. ?
  7. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Boep

    Lijkt me vreemd. Als de klant het niet op komt halen ... is het pakket van het dhl servicepunt?. Smile
    Er m?et nog een slothandeling zijn. Bij afhalen moet je ook aantonen dat jij degene bent voor wie het pakket is en wordt het voor afgifte aan de klant nog een keer gescand.


    Technisch systeem.

    Voor Wehkamp / DHL is het pick-up point het bezorgadres. Vanuit dat licht bezien is het pakket netjes bezorgd. Het is alleen nog niet uitgegeven (overhandigd) aan de rechthebbende.
    Daar zal vast nog wel een systeemstatus voor zijn.
  8. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef scar
    (..)

    Vanmiddag keurig drie pakketjes ontvangen van DHL en ik slaap vanavond onder nieuw dons en op een nieuw kussen. Als dat bevalt zal ik de nieuwe dekbedovertrekken wassen en houden. Eerst maar eens zien of ik sowieso in slaap kom met al die nieuwigheden.


    Als ze niet bevallen stuur je ze ongewassen retour?

    Smile
  9. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef wendy72
    Het is een zooitje bii DHL. Van de zomer was mijn pakket aan 200 Europ in de voortuin gekwakt. Ook nog op zijn kop. Het bevatte verf en beits. Ook nergens een briefje in de bus. Deze week onlinet bestelling gedaan. Heb eerst.t bedrijf opgebeld op ze het met tnt post wilde versturen ipv DHL.


    En zij zeiden ja?

    Oplichters..Smile TNT (post) bestaat niet meer.

    Het TNT gedeelte is nu (eindelijk) FEDex... en het post gedeelte al enige tijd PostNL.

    De subcontractors voor de pakketjes.. ja, die zijn er nog en daarover lees je ook diverse pluim dan wel teleurgestelde ervaringen. Smile
  10. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Boep

    Ze zijn nog niet gebruikt.


    Ah ja.. nieuw dekbed met 'oude' overtrek.. logisch..Smile

    Kon mij al moeilijk voorstellen dat Scar onder nieuw dekbed. direct uit de verpakking, zou gaan slapen.. dat ruikt toch altijd wat apart..
  11. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Ik mag toch hopen dat iedereen nieuw gekocht textiel eerst wast voor gebruik of dragen...


    Eh, nee. Nieuw gekochte kleding gaat direct aan, soms wel even vooraf strijken.

    Met beddengoed heb ik dat laatst wel gedaan.. omdat het in zo'n muffe verpakking zat.
  12. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Ik begrijp dat niet. Al die chemicali?n in dat textiel + de weet ik veel hoeveel handen die jouw kleding vast hebben gehad, van productie naar winkel, naar kledingrek, naar tientallen potenti?le nieuwe bezitters, naar kassa en dan direct op je lijf. Gadverdamme.


    .. en toch leef ik nog..Smile

    Tja, als je er zo over gaat nadenken.. dan kan je niet leven volgens mij.. Ik bedoel, hoeveel vingers zouden er al aan doosje parfum, bij bijvoorbeeld, de Kruidvat gezeten hebben?

    Het komt omverpakt van de leverancier.. wordt uitgepakt en per eenheid verzameld voor de winkels.. Lekker hoor, zo'n stoffig magazijn.. en al die 'vreemde handen'.. soms handschoenen. Smile
    Dan moet het nog naar de winkel..Smile
Terug naar de lijst