Pakket niet ontvangen...

Pakket niet ontvangen... 

Onderwerp van scar

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef scar
    Ik kocht bij Wehkamp een dekbed, kussen en wat overtrekken. Meteen betaald. Gaat altijd goed. Wehkamp stuurt het de volgende dag. Omdat ik vrijdag niet thuis was liet ik het naar het DHL punt sturen om de hoek en mijn dochter zou het ophalen.

    Toen ze het ging halen bleek DHL punt dicht, opgerold door de belastingdienst wegens belastingontduiking. Mijn pakje staat vast nog binnen of geen idee waar het uithangt. Ik heb het in ieder geval niet in ontvangst kunnen nemen.

    Nu lijkt mij dit een probleem van wehkamp dus heeft mijn dochter voor me gebeld wanneer ik nu de spullen kreeg. Tja, dat was afhankelijk van de DHL, misschien krijgen ze het teruggestuurd. Sneller is het om de spullen opnieuw te bestellen. Maar ehhhm.. ik heb natuurlijk al betaald en niets ontvangen. Dat is dan toch geen probleem voor mij maar voor hen? Ik zelf zou verwachten dat ze mij opnieuw die spullen toesturen en dat zij een en ander regelen met DHL.

    Enfin, ik ga dus maandag zelf maar aan de telefoon hangen, misschien heeft iemand hier nog een gouden tip voor me, die ik mee kan nemen in mijn telefoongesprek?

    Ze moeten niet van hun probleem jouw probleem maken. Zij moeten het regelen. Zij hebben zelf voor DHL als vervoerder gekozen. Lang geleden waren ze niet meer tevreden over de destijds PTT vanwege de vele stakingen en stapten toen over naar Selekt Vracht (DHL) om hun klanten beter te kunnen bedienen.In het telefoongesprek kan de zogeheten repetereerde grammofoonplaat methode wellicht helpen. Iedere keer als ze met een excuses aankomen bladiebla, dan zeg je vriendelijk, ja ok, maar ik wil graag mijn bestelling ontvangen vandaag uiterlijk morgen. Dan zoeken ze mogelijk naar een oplossing door het bv. opnieuw te sturen.
Terug naar de lijst