Internetbestelling kruidvat annuleren

Internetbestelling kruidvat annuleren 

Onderwerp van Dianaa

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    Ik heb een internetbestelling gedaan, maar dom genoeg, naar mijn oude adres.
    nu kan ik het volgens de dame die ik aan de lijn had niet annuleren
    ik moet dus opnieuw bestellen, en het pakje zal retour komen of geaccepteerd worden door mijn oude buren (waar ik nodig even heen moet, maar niet vanwege een pakketje, g?nant)

    Maar, het is toch mijn recht als consument om bestelling te mogen annuleren? Dit kan toch niet zomaar?
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik denk dat wanneer je besteld, akkoord gaat met de voorwaarden en dat je een bestelling niet zomaar kunt annuleren. Het is geen telefonische verkoop, of verkoop aan de deur waarop bedenktijd zit.
  3. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    Je hebt het recht om de bestelling tot 7 dagen na ontvangst te annuleren dat is het probleem dus niet voor jou.

    De vraag is wanneer kwam jij er achter dat er een verkeerd adres stond en wanneer heb jij gebeld.
    Het lijkt mij logisch dat als jouw order al verwerkt en b.v. verzonden is dat ze dat op dat moment niet meer kunnen annuleren zonder en je dat dus moet doen als je het pakketje hebt ontvangen.

    Bij mij is er ook eens iets mis gegaan bij een bestelling plaatsen en nadat ik gebeld had (binnen een uur) hebben ze de gegevens aangepast.
  4. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    quote:
    Dit schreef Rene_63
    Je hebt het recht om de bestelling tot 7 dagen na ontvangst te annuleren dat is het probleem dus niet voor jou.

    De vraag is wanneer kwam jij er achter dat er een verkeerd adres stond en wanneer heb jij gebeld.
    Het lijkt mij logisch dat als jouw order al verwerkt en b.v. verzonden is dat ze dat op dat moment niet meer kunnen annuleren zonder en je dat dus moet doen als je het pakketje hebt ontvangen.

    Bij mij is er ook eens iets mis gegaan bij een bestelling plaatsen en nadat ik gebeld had (binnen een uur) hebben ze de gegevens aangepast.


    Op de ontvangstbevestiging las ik mijn oude adres
    direct gebeld
    omdat het al betaald was kon ik niets aanpassen
  5. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef Dianaa


    Op de ontvangstbevestiging las ik mijn oude adres
    direct gebeld
    omdat het al betaald was kon ik niets aanpassen


    Zelfde verhaal als bij dus ik zag het ook pas bij de ontvangstbevestiging en was ook al betaald was alleen niet bij het Kruidvat.
    Normaal gesproken moeten ze dat nog aan kunnen passen zolang je bestelling niet verwerkt is.
  6. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    Echt annuleren kan niet/ hoeven ze niet accepteren, maar je hoeft het pakketje ook niet houden. Dan heb je recht op terugbetaling.
    De kortste route lijkt me in dit geval als je even je oude buurtjes benaderd en uitlegt dat er misschien nog een pakketje bij ze afgeleverd gaat worden.
  7. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    En als je oude buren het niet aannemen, gaat het gewoon weer terug naar Kruidvat.
  8. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    Ik begrijp dit soort onwelwillendheid niet
    Zal de bestelling opnieuw doen
    En verder maar afwachten

    En de volgende keer aanbiedingen scoren bij een andere online drogist
  9. Deedee
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Deedee
    Ik heb precies hetzelfde gehad, met (dacht ik) Wehkamp. Is geen onwil ofzo maar idd wat al gezegd is vaak een praktisch/technisch probleem wat je dan niet altijd snapt of volgt als 'leek' .

    Ik heb toen ook opnieuw besteld, verkeerde pakje retour, geld terug, helemaal keurig opgelost allemaal.
  10. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    quote:
    Dit schreef Deedee
    Ik heb precies hetzelfde gehad, met (dacht ik) Wehkamp. Is geen onwil ofzo maar idd wat al gezegd is vaak een praktisch/technisch probleem wat je dan niet altijd snapt of volgt als 'leek' .

    Ik heb toen ook opnieuw besteld, verkeerde pakje retour, geld terug, helemaal keurig opgelost allemaal.


    Bij Wehkamp had ik ook het adres gewijzigd n? de bestelling. Dat kwam gewoon goed (wel even gebeld)
  11. Nu alvast bij alle webwinkels waar je een account hebt je adres aanpassen, dan gebeurt het je in ieder geval niet weer.
  12. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    quote:
    Dit schreef frida_m
    Nu alvast bij alle webwinkels waar je een account hebt je adres aanpassen, dan gebeurt het je in ieder geval niet weer.


    Smile
    Jazeker
Terug naar de lijst