Werkhervatten middels aangepast werk

Werkhervatten middels aangepast werk 

Onderwerp van muisje

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Smile
    26 sep '11 - 18:52:36 / 7 mei '12 - 22:55:05
  2. Annemieke35
    Het leven is geweldig

    Toon alleen de berichten van Annemieke35
    Als het normaal ook werktijd zou zijn en het hoofdkantoor is niet 100 kilometer verderop, dan zie ik niet in wat het probleem is van deze afspraak?
    Buiten dat het natuurlijk wel netjes was geweest als je het iets eerder had geweten, dan.
  3. Lisenna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisenna
    Als je kan zou ik gaan, hou je doel voor ogen, je wilt weer beter worder voordat je wat anders gaat zoeken waarschijnlijk.

    Ik zou haar wel even mailen dat je graag morgenmiddag haar wilt spreken over de invulling van je werkzaamheden.
    En dan meteen even cc-en naar je bedrijfsarts zodat ze weet dat die meeleest Smile
  4. De werknemer is verplicht passend werk wat het bedrijf hem aanbiedt te accepteren. Maar..gezien de arbeidsongeschiktheid moet een werkplek wel bijdragen aan een spoedig herstel. Ook als het om therapeutisch werk gaat. In concreto: als het werken bij het hoofdkantoor niet bijdraagt aan je herstel is het niet zo verstandig om daar te gaan zitten. Overleg dit met de bedrijfsarts en met HRM. Verder geef je terecht aan dat jou wellicht toekomst buiten deze organisatie ligt. Je kunt dit bespreekbaar maken en kijken of een ouplacement traject iets voor jou is. Je baas is verplicht mee te werken aan jou reintegratie binnen of buiten het bedrijf. Daar kan je afspraken over maken. Je kunt ook een oprotpremie afspreken maar dat zou ik in deze situatie niet als eerste adviseren. Zoek eerst de dialoog.

    Hoop dat je wat wijzer bent anders hoor ik het wel.
  5. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Waarom kan jou t wat schelen of de bedrijfsarts not amused gaat zijn? Die heeft alleen maar n adviserende rol. Jij moet reintegreren, niet op je eigen werkplek, zonder verantwoordelijkheid en druk. Als t hoofdkantoor daaraan voldoet mag je daar ook starten.

    Ik hoop dat je wel naar dat gesprek bent geweest, benieuwd wat eruit id gekomen.

    En die bedrijsarts... Die adviseert alleen maar, die is niet 'de baas' mbt reintegratie
Terug naar de lijst