Droomwens 1: een vaatwasser

Droomwens 1: een vaatwasser 

Onderwerp van Haya

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef haya


    Ja, daar zat ik dus ook mee...een heel kleine keuken, en ook nog in het zicht van de woonkamer!
    Nu gaat de vaat meteen in de machine en...voila!....het ziet er meteen opgeruimd uit en het werkblad is weer vrij!!

    Heb je er al een op het oog??



    Juist het werkblad is dan vrij, ik had laatst de kids te eten.Voorheen geen probleem maar met een soep pan, aardappels koken en dan bakken groenten/vlees sla
    erg veel pannen, kon geen kant meer op.
    Ik dacht deze, is in een aanbieding en komt er goed uit.

    Siemens SE24E236EU
    ? 279,00


    Oh ja mijn wasdroger kon ik ook niet kwijt die is weg en ik hang het op een rekje maar als ik moet kiezen dan ga ik toch voor de vaatwasser.
  2. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    quote:
    Dit schreef SuperChieltje
    Ik weet niet of je vaatwasser is ingebouwd maar als je je keuken en je werkblad wilt slopen kun je het beste de deur op een kier zetten. Dan weet je zeker dat er geen snellere methode is.

    Bij mij is hij ingebouwd; de keuken is nu iets van 11 jaar oud en het werkblad en de keukenkastjes zien er nog als nieuw uit. Blijkbaar goede kwaliteit. Smile
  3. quote:
    Dit schreef Noa



    Juist het werkblad is dan vrij, ik had laatst de kids te eten.Voorheen geen probleem maar met een soep pan, aardappels koken en dan bakken groenten/vlees sla
    erg veel pannen, kon geen kant meer op.
    Ik dacht deze, is in een aanbieding en komt er goed uit.

    Siemens SE24E236EU
    ? 279,00


    Oh ja mijn wasdroger kon ik ook niet kwijt die is weg en ik hang het op een rekje maar als ik moet kiezen dan ga ik toch voor de vaatwasser.



    Dat kan ik me voorstellen!!
  4. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    O ja, was ik nog vergeten: als je vaatwasmiddel op is, gebruik dan nooit, nooit, nooit gewoon afwasmiddel!

    Ik kwam ooit in een vakantiehuisje waar mijn voorganger dat had gedaan. Zie hieronder het resultaat. Ik moet erbij opmerken dat ik het meeste schuim al had opgeruimd voor ik zo slim was een foto te maken. Toen ik alles had schoongemaakt en de vaatwasser weer aanzette, stond hij binnen de kortste keren weer helemaal vol schuim. Dat ging dus niet werken. Even melden bij de receptie dus.

    Het mannetje van de technische dienst dat langskwam om het probleem te verhelpen mompelde een paar woorden die ik niet kon verstaan, maar die ongetwijfeld niet voor herhaling vatbaar waren. Het kwam erop neer dat hij de vaatwasser moest uitbouwen en buiten doorspoelen tot het sop eruit was. Hij is een paar uur bezig geweest voor ik de vaatwasser weer kon gebruiken.
  5. xastridx
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van xastridx
    quote:
    Dit schreef WilM
    O ja, was ik nog vergeten: als je vaatwasmiddel op is, gebruik dan nooit, nooit, nooit gewoon afwasmiddel!

    Ik kwam ooit in een vakantiehuisje waar mijn voorganger dat had gedaan. Zie hieronder het resultaat. Ik moet erbij opmerken dat ik het meeste schuim al had opgeruimd voor ik zo slim was een foto te maken. Toen ik alles had schoongemaakt en de vaatwasser weer aanzette, stond hij binnen de kortste keren weer helemaal vol schuim. Dat ging dus niet werken. Even melden bij de receptie dus.

    Het mannetje van de technische dienst dat langskwam om het probleem te verhelpen mompelde een paar woorden die ik niet kon verstaan, maar die ongetwijfeld niet voor herhaling vatbaar waren. Het kwam erop neer dat hij de vaatwasser moest uitbouwen en buiten doorspoelen tot het sop eruit was. Hij is een paar uur bezig geweest voor ik de vaatwasser weer kon gebruiken.



    haha ff lachen om de foto, ja een beetje dom van je voor ganger zeg.Smile
  6. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef xastridx



    haha ff lachen om de foto, ja een beetje dom van je voor ganger zeg.Smile


    Als je het niet weet, denk je dat het moet kunnen. Gelukkig heb ik het zelf niet gedaan, maar mijn vader wel. daar heb ik weer van geleerd.

    Dus "een beetje dom" tja, als je niet beter weet. Hoop wel dat de borg niet is terugbetaald van die andere mensen...

    Wat ik mij afvraag: zo'n huisje wordt toch schoongemaakt voor nieuwe mensen erin komen? Blijkbaar hebben de schoonmakers het niet gemerkt dan? Meteen een klacht indienen dat het huisje niet is schoongemaakt (of probeert Wil te verdoezelen dat hij het zelf was.....)
  7. xastridx
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van xastridx
    (of probeert Wil te verdoezelen dat hij het zelf was.....) [/B][/QUOTE]

    tha haha dat zou best eens kunnen. Smile
  8. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Wat ik mij afvraag: zo'n huisje wordt toch schoongemaakt voor nieuwe mensen erin komen? Blijkbaar hebben de schoonmakers het niet gemerkt dan?

    De klep van de vaatwasser stond wagenwijd open, dus de schoonmaakster moet het gemerkt hebben. Waarschijnlijk dacht ze dat het de seizoenseindschoonmaakronde zou zijn en heeft ze het probleem verder niet gemeld. (Of ze heeft het niet herkend als probleem en gedacht dat de vorige huurder fanatiek had schoongemaakt. Smile) Tsja, en toen kwam ik daar overwinteren...
Terug naar de lijst