Nieuwe ketel

Nieuwe ketel 

Onderwerp van Anne1967

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Is de ketel inmiddels ge?nstalleerd ? Ben je blij ?
    geen tegenvallers ?
  2. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Mijn ketel is geinstalleerd...toch 'maar' nefit topline 30 KW. En toch door ketelmeneer 1, die ook nog een boiler heeft ge?nstalleerd en nog wat extra klusjes en evenzogoed iets vd prijs af. En ik vind het ook prettig dat een klein bedrijf is dat de ketel nu levert.

    Ik ben er nu al heel blij mee, (veel) heet water in no time (dat is echt een verbetering).t Duurde soms wel meer dan 1,5 minuut voordat het water warm werd.
    Snel warm in huis, en in de kamers.....is een hele goede investering en dan heb ik 'm nog maar 1 dag...
    aan my kan het iig niet liggen dat de economie niet lekker draait Smile
    18 jan '12 - 14:09:38 / 18 jan '12 - 16:23:35
  3. quote:
    Dit schreef Carlita
    Mijn ketel is geinstalleerd...toch 'maar' nefit topline 30 KW. En toch door ketelmeneer 1, die ook nog een boiler heeft ge?nstalleerd en nog wat extra klusjes en evenzogoed iets vd prijs af. En ik vind het ook prettig dat een klein bedrijf is dat de ketel nu levert.

    Ik ben er nu al heel blij mee, (veel) heet water in no time (dat is echt een verbetering).t Duurde soms wel meer dan 1,5 minuut voordat het water warm werd.
    Snel warm in huis, en in de kamers.....is een hele goede investering en dan is er nog maar 1 dag...
    aan my kan het iig niet liggen dat de economie niet lekker draait Smile

    Je ketel wordt standaard afgeleverd in de comfortstand. Fijn dat dat warm water zo snel komt, maar dat merk je ook aan de gasrekening. Je kunt de ketel ook op de eco-stand zetten. Zou je in ieder geval eens moeten testen.
  4. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    quote:
    Dit schreef wrob

    Je ketel wordt standaard afgeleverd in de comfortstand. Fijn dat dat warm water zo snel komt, maar dat merk je ook aan de gasrekening. Je kunt de ketel ook op de eco-stand zetten. Zou je in ieder geval eens moeten testen.


    Dank voor de tip. Voorlopig blijf ik nog even van alle knopjes af (weet overigens niet eens hoe ik het frontje openkrijg ?), maar ik zal eens vragen aan de installateur bij gelegenheid. Dames staan nu wel erg lekker (en lang) onder de douche. Nog even beleid voor bedenken Smile.
  5. Anne1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1967

    Onze ketel bevalt goed. Kranen blijven warm, je kan douche en wastafelkraan tegelijk opzetten, huis is gelijkmatiger verwarmd. Al met al minder pieken en dalen. We hebben ook het idee dat het bouwvocht (flink ver-, her- en uitgebouwd) nu sneller wegtrekt.

    Plus: het ding is nog kleiner ook, dus nu past de stijkplank ernaast in de kast Smile.
  6. quote:
    Dit schreef Carlita


    Dank voor de tip. Voorlopig blijf ik nog even van alle knopjes af (weet overigens niet eens hoe ik het frontje openkrijg ?), maar ik zal eens vragen aan de installateur bij gelegenheid. Dames staan nu wel erg lekker (en lang) onder de douche. Nog even beleid voor bedenken Smile.

    De gebruiksaanwijzing vind je hier, voor zo ver je die al niet op papier hebt gekregen:

    >>LINK<<
Terug naar de lijst