Woningruil.

Woningruil. 

Onderwerp van Malero

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. inka-maya
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van inka-maya
    Denk maar zo, er komt vast een veel beter huis op je pad. Hopelijk gaat het je snel lukken om een nieuwe ruilpartner te vinden. Is er eventueel niet iemand die zo in het 3-hoeksruil plaatje past?
  2. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef inka-maya
    Denk maar zo, er komt vast een veel beter huis op je pad. Hopelijk gaat het je snel lukken om een nieuwe ruilpartner te vinden. Is er eventueel niet iemand die zo in het 3-hoeksruil plaatje past?



    Ik heb nog contact met haar.
    Zij zit echt in zak en as.
    Zoveel willen er niet naar Leiden.
    Ze heeft me bijna geld geboden om samen te ruilen..
  3. Marry
    Je bent wie je bent

    Toon alleen de berichten van Marry
    quote:
    Dit schreef Malero



    Ik heb nog contact met haar.
    Zij zit echt in zak en as.
    Zoveel willen er niet naar Leiden.
    Ze heeft me bijna geld geboden om samen te ruilen..

    Wat gek dat ze er dan geen energie meer in wil stekenSmile
  4. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef Marry

    Wat gek dat ze er dan geen energie meer in wil stekenSmile



    Nee, dat ziet ze niet meer zitten.
  5. quote:
    Dit schreef Malero



    Nee, dat ziet ze niet meer zitten.



    Nou ik ga voor de derde keer Smile in beraad met de mevrouw die al tot twee keer toe belangstelling had om te ruilen.

    Heb haar zelf weer benadert gisteren omdat de nood voor mij om te verhuizen gewoon heel erg hoog is en ze reageeerde dat ze misschien wel weer belangstelling had zaterdag komt ze nogmaals kijken en misschien eea bespreken Smile

    Maak mezelf nog maar niet al te enthousiast Smile
  6. Petra66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra66
    quote:
    Dit schreef xxxx



    Nou ik ga voor de derde keer Smile in beraad met de mevrouw die al tot twee keer toe belangstelling had om te ruilen.

    Heb haar zelf weer benadert gisteren omdat de nood voor mij om te verhuizen gewoon heel erg hoog is en ze reageeerde dat ze misschien wel weer belangstelling had zaterdag komt ze nogmaals kijken en misschien eea bespreken Smile

    Maak mezelf nog maar niet al te enthousiast Smile


    Ik heb destijds zoveel huizen bekeken, in het echt en op Google earth en alles gechecked; scholen, natuur, sportclubs, speelveldjes, verkeer...
    Achteraf zo blij mee, ook al heeft het lang geduurd, bijna een jaar.
    We zitten super.
    Er zijn best veel huizen die ik op het oog heb gehad en die gewoon bijvoorbeeld best in een heel slechte wijk liggen of andere dingen hebben.
    Onze woningruilpartners hebben spijt en willen weer terug hier. Nou, niet in ons huis dus :-)
  7. Hier ook weer een woningruil vraagje:

    Ik ben samen met de eventuele bewoonster mondeling overeengekomen om te gaan ruilen van huis.
    Zij is op gesprek geweest bij de wbv om haar financieen te laten controlen en dat was allemmaal in orde zij mag wat dat betreft mijn woning betrekken.
    Vervolgens heb ik een gesprek gehad en van financien in laten zienen ook ik kreeg groen licht om te gaan ruilen. Als enige voorwaarde stelde de wbv nog dat wij elkaar op de hoogte zouden stellen van onze verhuisredenen, beiden hebben wij nare ervaringen gehad in de woning waar wij nu verblijven en ook hier hebbben wij open kaart over gespeeld met elkaar.

    Daarna samen met de nwe huurster een afspraak gemaakt in ons beider woningen en we hebben onze aanvragen ingevuld, handtekeningen daaronder gezet en allebei de aanvraag indediend en 25 euro betaald bij de wbv.
    De aanvraag is nu in behandeling.

    Mijn vraag is omdat deze mevrouw in het verleden toch wispelteurig bleek te jn, tot 2 maal toe het afgelopen jaar was ik met haar bezig over de ruil en 2 keer haakte zij af om verschillende redenen.
    Nu is de aanvraag dus weg, ondertekend en betaald, wat als zij weer af zal gaan haken?
    Heb ik dan ergens een poot om op te staan?

    Weet iemand dit?Smile
  8. inka-maya
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van inka-maya
    ik zou denken als het allemaal is ingediend had ze zich eerder moeten bedenken. Dat heeft ze ook een paar keer gedaan, dus als ze verder is gegaan dan mag je toch verwachten dat dat is omdat ze na goed nadenken heeft besloten toch te willen ruilen. Maar goed, of het ook echt zo werkt???
  9. quote:
    Dit schreef inka-maya
    ik zou denken als het allemaal is ingediend had ze zich eerder moeten bedenken. Dat heeft ze ook een paar keer gedaan, dus als ze verder is gegaan dan mag je toch verwachten dat dat is omdat ze na goed nadenken heeft besloten toch te willen ruilen. Maar goed, of het ook echt zo werkt???



    Het lijkt nu ook of ze er echt goed over nagedacht heeft maar ik blijf huiverig vandaar mijn vraag wat als ze weer......Smile
  10. menuet
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van menuet
    Even geheel iets anders.
    XXXX je mailbox is vol!
  11. Herma
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Herma
    Hoe is dit allemaal afgelopen? Hebben jullie uiteindelijk een ander huis kunnen krijgen?
Terug naar de lijst