rechtsbijstandsverzekering ja of nee?

rechtsbijstandsverzekering ja of nee? 

Onderwerp van fleurie

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik heb ook veel baat gehad van mijn verzekering na mijn ongeval. Ik hoefde zelf niets te doen, een zegen want ik kon ook niets doen.
  2. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    quote:
    Dit schreef Dee53


    ook niet voor je bedrijf??


    Nee, ik heb een arbeidsongeschiktheidsverzekering voordelig af kunnen sluiten - verder een risicoanalyse gedaan en bedacht dat ik niet zoveel schade aan kan richten volgens mij en toen besloten dat niet te doen.
  3. Zoveel voor, zoveel tegen...

    Blijf jullie ervaringen posten, ik ben er zelf nog niet uit maar ik lees jullie wel!Smile
  4. Dee53
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dee53
    quote:
    Dit schreef Cleo


    Nee, ik heb een arbeidsongeschiktheidsverzekering voordelig af kunnen sluiten - verder een risicoanalyse gedaan en bedacht dat ik niet zoveel schade aan kan richten volgens mij en toen besloten dat niet te doen.


    staan HR-managers of coaches niet bloot aan een klachtenreglement?
  5. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    quote:
    Dit schreef Dee53


    staan HR-managers of coaches niet bloot aan een klachtenreglement?


    vast wel, ongetwijfeld - maar ik heb in de 7 jaar dat ik voor mezelf werk nog geen klacht ontvangen. En als die wel komt, kan ik altijd nog bepalen of ik al dan niet juridische hulp wil inschakelen...Het is meer dat het je dan uit handen wordt genomen dan dat ik de ervaring heb als 'tegenpartij' dat er nou zoveel inhoudelijke expertise zit - iig dusdanig dat ik heb besloten dat ik daar geen geld aan uit ga geven.

    Je kunt niet elk risico afkopen - en ik vind dit een aanvaardbaar risico - da's zo persoonlijk
Terug naar de lijst