Karlstad bank Ikea

Karlstad bank Ikea 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Heeft iemand hier bovengenoemde bank? Ik zou graag willen weten wat de zitdiepte van de bank is.
  2. xastridx
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van xastridx
    Volgens mij heb ik hemSmile..... al 6 jaar geleden gekocht dus, beetje !!!!qua merk naam.
    Hij zit perfect....anders had ik hem ook niet gekocht.

    Moet zeggen IKEA is best goed qua comfort ....succes met je keuze.
  3. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    zo'n 55-60 cm.
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef xastridx
    Volgens mij heb ik hemSmile..... al 6 jaar geleden gekocht dus, beetje !!!!qua merk naam.
    Hij zit perfect....anders had ik hem ook niet gekocht.

    Moet zeggen IKEA is best goed qua comfort ....succes met je keuze.


    Hahaha, dat klinkt goed!

    Is het deze? Wellicht in een andere kleur? Ik wil er eentje met chaise lonque Smile
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Tuwa
    zo'n 55-60 cm.


    Oh, wel redelijk diep dus. Da's mooi. Heb vaak dat mijn benen nog een stuk uitsteken als ik op een bank ga zitten en dan vallen ze meteen al af. Al is een bank waar ik niet met mijn voeten bij de grond kan het andere uiterste Smile
  6. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Oh, wel redelijk diep dus. Da's mooi. Heb vaak dat mijn benen nog een stuk uitsteken als ik op een bank ga zitten en dan vallen ze meteen al af. Al is een bank waar ik niet met mijn voeten bij de grond kan het andere uiterste Smile


    Ik heb korte beentjes en hou dus ook niet van een hele diepe zit. Smile
  7. Ik heb die bank, oorspronkelijk wit/creme, maar ik heb hem in een blauw verfbad gegooid Smile
    De zitdiepte is redelijk diep. Zie dat iemand anders de maten al heeft doorgegeven. En hij zit prima!
    maar als je toch een bank bij Ikea gaat kopen, dan kun je hem toch gewoon daar uitproberen?
  8. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef zonne
    Ik heb die bank, oorspronkelijk wit/creme, maar ik heb hem in een blauw verfbad gegooid Smile
    De zitdiepte is redelijk diep. Zie dat iemand anders de maten al heeft doorgegeven. En hij zit prima!
    maar als je toch een bank bij Ikea gaat kopen, dan kun je hem toch gewoon daar uitproberen?


    Kan er misschien eentje tweedehands overnemen (via Marktplaats), vandaar Smile Dichtstbijzijnde Ikea zit op minimaal 45 minuten rijden, dus daar kar ik niet zomaar ff naar toe.
  9. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Tuwa


    Ik heb korte beentjes en hou dus ook niet van een hele diepe zit. Smile


    Zou die voor mij wel diep genoeg zijn dan?? Smile Weet natuurlijk niet hoe kort jouw beentjes zijn.....Smile
  10. xastridx
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van xastridx
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Hahaha, dat klinkt goed!

    Is het deze? Wellicht in een andere kleur? Ik wil er eentje met chaise lonque Smile



    Nee die heb ik niet .....

    Suxes.
  11. quote:
    Dit schreef kaatje
    Heeft iemand hier bovengenoemde bank? Ik zou graag willen weten wat de zitdiepte van de bank is.



    Op de site van Ikea Smile

    Afmeting gemonteerd product
    Breedte: 165 cm
    Diepte: 93 cm
    Hoogte: 80 cm
    Zitdiepte: 56 cm
    Zithoogte: 45 cm
  12. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Nou, ik heb de bank via Marktplaats gekocht, maar helaas staat het helemaal niet hier in de woonkamer. Zit heerlijk, maar 'het past niet' Smile Ik ga 'm dus maar weer op marktplaats zetten Smile Gelukkig staat ons oude bankje nog in de schuur.
Terug naar de lijst