pissebedden in huis

pissebedden in huis 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Naaktslakken heb ik in huis gelukkig niet.

    Ik dacht dat pissebedden juist koper nodig hadden



    Dan klopt het toch, als je het koper buiten neerlegt blijven ze daar Smile



    Schijnt ook te helpen.

  2. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Cleo

    Erger vind ik die naaktslakken in de hal


    Die heb ik ookSmile Ik heb 1 x met sokken op zo'n beest gestaan, ik krijg de rillingen als ik weer aan dat moment denk.
  3. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    pissebedden komen voor in vochtige ruimtes en dat kun je voorkomen door de vochtigheid van het huis aan te pakken .Veel pissebedden betekend geen gezonde klimaat in de woning
  4. Agnes
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Agnes
    quote:
    Dit schreef Dirk
    pissebedden komen voor in vochtige ruimtes en dat kun je voorkomen door de vochtigheid van het huis aan te pakken .Veel pissebedden betekend geen gezonde klimaat in de woning


    Ik had er toch weer een paar vlak voor een regenbui en tijdens de regen, gelukkig alleen maar een paar sterkere, die door de koper-barriere heen komen.
    Hoe kun je dan de vochtigheid in huis aanpakken?
    Bij mij komen ze van buiten bij de voordeur, daar zitten grote kieren (is niets aan te doen).
    Moet ik toch al af en toe de CV aan doen tegen die vochtigheid?
    Ik wacht hier altijd zo lang mogelijk mee vanwege de stookkosten.

    Hoe gaat het nu bij jou Kaatje?
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Dirk
    pissebedden komen voor in vochtige ruimtes en dat kun je voorkomen door de vochtigheid van het huis aan te pakken .Veel pissebedden betekend geen gezonde klimaat in de woning


    Het rare is dat ik juist het idee heb dat het helemaal niet vochtig is in huis. Muren zijn mooi droog, geen schimmels etc.. Ze lopen met name in de gang en op de muur bij de overloop (buitenmuur) en af en toe op de badkamer. Ik ventileer continu en de verwarming staat inmiddels ook weer aan.

    Misschien dat ik toch de luchtvochtigheid maar eens ga meten en mocht deze toch te hoog blijken, dan haal ik eerst de verhuurder er maar eens bij, denk ik.
  6. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Het rare is dat ik juist het idee heb dat het helemaal niet vochtig is in huis. Muren zijn mooi droog, geen schimmels etc.. Ze lopen met name in de gang en op de muur bij de overloop (buitenmuur) en af en toe op de badkamer. Ik ventileer continu en de verwarming staat inmiddels ook weer aan.

    Misschien dat ik toch de luchtvochtigheid maar eens ga meten en mocht deze toch te hoog blijken, dan haal ik eerst de verhuurder er maar eens bij, denk ik.

    >>LINK<<


    Hier staat alles
  7. bmw
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van bmw
    Waar hebben we het hier over.....5 pissebedden,als het er nou 500 waren ala.Pissebedden zijn zeer schone beestjes van zich zelf.Die paar vang je zo weg dmv een blaadje(blocnote) en kiep je hem weer naar buiten.Vooral in oude huizen met al die kieren komen van allerlei beestjes je huis in,maar ook in nieuwbouw gebeurt dit ondanks dat je weinig kieren hebt.En ja als het kouder wordt willen ze ook wel eens lekker binnen zitten.Groter probleem voor je gaat worden hoe je de muizen buiten gaat houden nu het kouder gaat worden en dat zijn pas echte vervuilers en vernielers want ze vreten alles aan.
    We zijn ook gewoon te schoon geworden er mag geen spinnen ragje meer hangen in huis maar die zorgen er wel voor dat je minder vliegjes en andere beestjes in huis hebt,het is het 1 of het ander.Mijn huis is ook wel 50 jaar oud dus er komt ook wel het 1 en ander naar binnen maar ik laat die enkele spin lekker z,n gang gaan en heb weinig last van ander ongedierte.
Terug naar de lijst