Kiezen uit 2 kwaden

Kiezen uit 2 kwaden 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Hahaha, feliciteren is zo vreemd in deze situatie, maar wellicht toch op zn plaats Smile

    Ik heb me de afgelopen weken suf gesolliciteerd, maar daar stop ik maar even mee. Heb ook nog een flink opleidings- en outplacementbudget tot het eind van het jaar. Maakt niet uit of de opleiding volgend jaar pas start, als de rekeningen dit jaar maar worden ingediend.


    Het is en blijft K.T met een hoofdletter K.otezooi, maar deze oplossing geeft jou de kans om even bij te komen. Nog een paar maandjes volhouden dus. Neem aan dat ook je vrije dagen nu goed geregeld zijn voor de zomervakantie. Zal in ieder geval op dit vlak een rustig gevoel geven. Even volhouden nog en dan lekker even bijkomen en de markt verkennen.

    Succes!
  2. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Goed gedaan! Smile
  3. Zeeg
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zeeg
    Mikky Smile

    Kaatje Smile
  4. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    Hiep hiep hoera! Kon natuurlijk ook niet zo zijn dat ik voor niks de file heb getrotseerd vanmorgen he.. ;-)

    Wat je hebt gewonnen: oorspronkelijke ontslagvergoedingsbedrag blijft gelijk, dat je in dienst blijft tot jan. en werkgever alle werkgeverlasten betaalt, in ruil voor je dienstverband er vanaf sept. geen arbeid tegenover staat, je wel pensioen en vakantiegeld opbouwt, je geen toeslagen 2015 terug hoeft te betalen, je inkomen gelijk blijft tot jan, je ww pas per jan ingaat, je die voor bepaalde tijd kunt aanvullen vanuit restant ontslagvergoeding, je een substantieel bedrag hebt om van werk naar werk te komen en daar ook vanaf sept 100% van de tijdsbesteding voor gefaciliteerd hebt gekregen..

    Wat je verliest is je baan.. maar alternatief was kiezen voor oorlog met het risico van ongewisse uitkomst.. en het risico van winnen, en dus daar moeten blijven werken... Ook niet vergeten ;-)

    Al met al vond ik het de file waard ;-) Maar hoop ik vooral dat je vanavond een wijntje neemt, en rust voelt. Hopelijk kun je goed bij jezelf blijven en goed voelen hoe je de komende periode door moet komen en in gesprek gaat, komt en blijft daarover. Tis een proces, en ook nog een heftige.. Blijf jezelf in de gaten houden..

    Maar voor nu: hip hip...hooray! Xxx
  5. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie
    Super Kaatje!!! Mikky Smile

    En Kaatje, ik hoop echt dat je de maanden niet werken kunt gaan gebruiken om weer bij jezelf te komen; je overbelasting achter je te laten en een geweldige nieuwe start in 2016 gaat maken!!
  6. Sil
    retro

    Toon alleen de berichten van Sil
    Goed gedaan Kaatje, hoop dat je er straks ook met een goed gevoel in staat.

    @mikky, wat fijn jouw hulp, super!
  7. Marah
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marah
    Gezien de omstandigheden, gefeliciteerd!
  8. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    @Mikky: ik neem straks zeker een wijntje. Grote kans dat ik na ??n glas al aangeschoten ben, maar ja...Smile
    En nu je het allemaal zo op een rijtje zet, voelt het toch als een soort winst.

    Indien mogelijk neem ik misschien wel een extra dag vrij v??r mijn vakantie. Ben bang dat ik anders ?p vakantie instort doordat alles eruit komt. Ik moet uit de vechtmodus zien te raken. Niet alleen mentaal, maar ook fysiek hakt het er behoorlijk in. Nog rare maanden voor de boeg i.v.m. vakantie en overdracht. Langzaamaan gaan loslaten.
  9. Yina
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yina
    quote:
    Dit schreef kaatje

    En nu je het allemaal zo op een rijtje zet, voelt het toch als een soort winst.


    Smile Het is ook een soort van winst. Dit is wat je hebt weten te bereiken en het is goed zo. Langzaam loslaten zoals je zelf al schrijft.
Terug naar de lijst