Hoe vind ik een geschikte zakenpartner?

Hoe vind ik een geschikte zakenpartner? 

Onderwerp van twelve

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ik drop die vraag ook maar eens bij OA neer. Ik zou graag een winkel willen beginnen en heb -denk ik- een goede formule gevonden. Alleen de omvang van zo'n toko is te groot om in mijn eentje te bedruipen. Dus ik heb hiervoor een compagnon nodig. Behalve de zin in ondernemerschap is de klik zeer belangrijk is de klik en die zakenpartner zal net als ik, ook moeten kunnen investeren.
    Maar ja, waar vind je zo iemand? Misschien hebben jullie goede tips of misschien zijn er hier mensen die ge?nteresseerd zijn om eens te brainstormen, te sparren, whatever.
    Netwerkborrels met een hoop bla-bla, zijn niet helemaal mijn ding...
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Al eens op het Hallo! forum van de KvK gekeken?

    Verder zijn er diverse events voor de zakelijke starter.. waarbij je de 'bekende borrel na afloop' helemaal niet hoeft te 'doorlopen' om tijdens de lezing, congres, meeting oid vooraf toch contacten op te doen.

    In welke branche zal je winkel actief worden?
    Mogelijk dat via de branchevereniging mogelijke partners bekend zijn.. of een doorverwijzing hebben.
    Wellicht is er een bestaande winkel waarbij jij je kan inkopen.. of een andere compagnon uitkopen?

    Heb je hier al op de ondernemersclub gekeken?
  3. Dion
    Scribo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Dion
    Voordat je met iemand in zee gaat, die je niet of nauwelijks kent.
    Denk ook aan zaken als aansprakelijkheid e.d.
  4. Bericht van Dion is op 25-06-2015 om 12:03:40 uur verwijderd door Dion.

    Reden: dubbel

     
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef twelve
    Ik drop die vraag ook maar eens bij OA neer. Ik zou graag een winkel willen beginnen en heb -denk ik- een goede formule gevonden. Alleen de omvang van zo'n toko is te groot om in mijn eentje te bedruipen. Dus ik heb hiervoor een compagnon nodig. Behalve de zin in ondernemerschap is de klik zeer belangrijk is de klik en die zakenpartner zal net als ik, ook moeten kunnen investeren.
    Maar ja, waar vind je zo iemand? Misschien hebben jullie goede tips of misschien zijn er hier mensen die ge?nteresseerd zijn om eens te brainstormen, te sparren, whatever.
    Netwerkborrels met een hoop bla-bla, zijn niet helemaal mijn ding...

    Dan moet je sowieso op zoek naar iemand die wel iets heeft met netwerkborrels. Ik wil graag met je sparren en brainen Smile
  6. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Ik sta momenteel open voor nieuwe richtingen in mijn (werk)leven en zou graag een keer met je sparren en brainstormen. Ik ben zeer benieuwd in welke richting je zit te denken.
  7. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    Heb je al eens gehoord van Open Circles?
    Ik ken veel ZZP'ers (ook van OA) die er vreselijk enthousiast over zijn.
    Misschien kun je je aanmelden voor de eerstvolgende Business Bootcamp
Terug naar de lijst