Klusvraagjes plank ophangen

Klusvraagjes plank ophangen 

Onderwerp van -caty2

Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef -caty2
    ( uitgaande dat men een logische manier had aangehouden van de baan van de leiding Smile). Dat is goed gegaan maar zo'n ding lijkt me handiger.

    dat dachten wij ook
    vloertegels toilet moesten er uit
    dus bij de deur beginnen
    water spoot uit de vloer Smile

    hoeveel plankdragers ga je gebruiken ?
    3 lijkt mij minimaal
  2. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef joop1

    dat dachten wij ook
    vloertegels toilet moesten er uit
    dus bij de deur beginnen
    water spoot uit de vloer Smile

    hoeveel plankdragers ga je gebruiken ?
    3 lijkt mij minimaal


    Oh dat is balen zeg.

    Ik doe er 3 Het word een degelijke stevige plank aan de muur Smile
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik zou, niet gehinderd door voorkennis en het niet kunnen zien van de gaatjes, de lange kant aan de muur doen, waarom kiezen jullie voor de korte kant??
  4. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef scar
    Ik zou, niet gehinderd door voorkennis en het niet kunnen zien van de gaatjes, de lange kant aan de muur doen, waarom kiezen jullie voor de korte kant??

    De lange kant moet de diepte van de plank voldoende ondersteunen.
    En in zowel de korte als lange kant zitten twee schroefgaten. Maakt dus verder niet uit, zolang de steun maar op twee punten aan de muur bevestigd wordt.
  5. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Oh.. dus als de plank smaller zou zijn zou de lange kant wel aan de muur gaan/kunnen? Zou die dan niet meer gewicht kunnen dragen/tegenwicht kunnen geven?

    Soms weet ik wel waarom ik geen timmerman ben geworden hoor.... ik zou wel een hele goede hondenwandelaar kunnen zijn. Wat zeg ik? Smile
  6. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef scar
    Oh.. dus als de plank smaller zou zijn zou de lange kant wel aan de muur gaan/kunnen? Zou die dan niet meer gewicht kunnen dragen/tegenwicht kunnen geven?

    Soms weet ik wel waarom ik geen timmerman ben geworden hoor.... ik zou wel een hele goede hondenwandelaar kunnen zijn. Wat zeg ik? Smile

    Zou kunnen.
    Alleen, die steunen zijn niet echt sieraden aan de muur he? Ik zou dan altijd kiezen voor de korte kant aan de muur.
    Of mooiere steunen kopen. Smile
  7. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Er zijn inderdaad meerdere en zeker mooiere manieren om planken op te hangen. Helemaal mee eens.
  8. Yina
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yina
    quote:
    Dit schreef Boep

    Zou kunnen.
    Alleen, die steunen zijn niet echt sieraden aan de muur he? Ik zou dan altijd kiezen voor de korte kant aan de muur.
    Of mooiere steunen kopen. Smile


    Ik zou zelf ook gaan voor een blinde oplossing. Stuk mooier en erg stabiel wanneer je de schuine groeven gebruikt zoals ik heb gedaan.
  9. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Mee eens hoor dat er mooiere steunen zijn dan deze maar deze heb ik nog liggen en mijn budget is beperkt dus ik doe het met de spullen die ik heb. Ik maak er zelf wel wat moois van Smile
Terug naar de lijst