Lampjes op keramische kookplaat ?

Lampjes op keramische kookplaat ? 

Onderwerp van Monique15


Dit onderwerp is gesloten.
door Monique15 zelf op 7 oktober 2015 om 13:44:33

Terug naar de lijst
  1. Monique15
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Monique15
    In het appartement wat ik gekocht heb is helaas geen gas dus dat wordt keramisch koken...De plaat is aangesloten door een electricien en werkt prima. De lampjes linksonder, is dat een soort beveiliging zolang de platen nog warm zijn ?
    Ik heb de plaat gekregen dus heb er helaas geen gebruiksaanwijzing bij ;(
  2. Waarschijnlijk wel. Bij alle keramische kookplaten die ik tot dusverre gebruikt heb was er een indicatie aanwezig die aan gaf als de platen nog heet waren. Is ook wel nodig omdat het zwarte glas er "koel" uit ziet.
  3. Monique15
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Monique15

    Ik ben erg benieuwd hoe het bevalt...mis mijn gasfornuis nu al ;)
  4. went wel hoor

    zelfs ik ben er aan gewend geraakt Smile


    en het is veeeeeeeeeeeeeeeeeeel makkelijker schoonmaken Smile


    mijn schoondochter is al jaloers
    die had graag iets met elektra gehad ipv gas Smile
  5. Hier wel. Ik heb vijf lampjes, vier bij elkaar geven aan dat een plaat nog/al warm is en de vijfde is het lampje dat aangeeft of hij aan of uit staat.
  6. mijn kookplaat heeft 7 lampjes
    je kunt dus niet zomaar aangeven waar een lampje voor dient
    waarschijnlijk kom je er snel genoeg achter

    maar je kunt ook googlen op merk (en type)
  7. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Type kookplaat op zoeken op internet en 9 van de 10 x staat er de gebruiksaanwijzing bij .
  8. Het went snel hoor. Opwarmen van de plaat duurt langer maar afkoelen ook. Dus al bij de eerste bubbels de plaat onder de aardappels lager draaien en 5 minuten voor ze gaar zijn de plaat uitzetten.
    Ook bij vlees goed in de gaten houden, desnoods even de pan van de plaat om verbranden te voorkomen.
    Schoonmaken is een eitje Smile
  9. Yina
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yina
    Ik heb laatst gelezen dat het enorm grote energie slurpers zijn. Iets waar men eerst van dacht dat het energie zou uitsparen.

    Zelf wil ik alleen maar gas. Ik vind koken op een plaat niet prettig. Dat beetje extra schoonmaken wat ik met een gasplaat heb dat heb ik er wel voor over.
  10. quote:
    Dit schreef Yina
    Ik vind koken op een plaat niet prettig.

    steelpannetjes en dergelijk klein grut vallen nooit om op een plaat Smile
  11. Monique15
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Monique15

    Het zal wel wennen denk ik....ik kon ook Ziggo niet mee verhuizen omdat hier alleen adsl is Dus overgestapt naar Kpn. En ik vind t geweldig ! Prachtig beeld en supersnel internet. Dus soms is het ook weleens goed om te veranderen :)
Terug naar de lijst