gordijnen in de keuken, maar wat?

gordijnen in de keuken, maar wat? 

Onderwerp van Elisa875

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Elisa875
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Elisa875
    ik heb een nieuwe keuken en mijn oude vieze lamellen weggegooid. nu wil ik iets anders en practisch, maar kan bij de winkels online niet vinden wat je in de keuken t beste kan nemen. ik wil geen plakfolie oid. wat raden jullie aan? mijn keuken ligt ad zuidkant en kijkt uit op mijn achtertuin. ik heb n raamgordijn en n deurgordijn nodig
  2. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    Ik heb hetzelfde als jij, raam en duer met glas. Heb geen gordijnen, kijk ook uit op de tuin en geen inkijk
    Veel te onhandig, gordijnen bij en deur en heb ook geen zin om ze steeds te wassen ivm kookluchtjes
    Heb trouwens wel een mobile voor het raam hangen, dus kaal is het ook niet
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik heb gordijnen voor mijn ramen. Vitrage en gordijnen. Synthetisch dus laat zich makkelijk wassen.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik heb in mijn keuken een douche-klem-stang geklemd voor de deur en het raam. Daar hangen goedkope dunne gordijnen van Ikea aan. Geen inkijk, wel licht. De afstand fornuis gordijn is ongeveer 3.5m.
  5. zonnebloem2015
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van zonnebloem2015
    " In Betweens " ook heel mooi. Houdt toch een beetje
    licht tegen en niet te zwaar.

    Groetjes Peggy
  6. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ook ik heb in de keuken een raam met daarnaast de achterdeur. Ik kijk op de achtertuin, en ik het geen inkijk.
    Voor de deur heb ik alleen een hordeur die ik het hele jaar laat zitten en voor het raam goedkope luxaflex van de Kwantum.
    Eens in de zoveel tijd hang ik de luxaflex aan de schutting, spuit ik in met Dasty van de Wibra en dan de hogedrukspuit erop.
    Dan is ie weer brandschoon. Of als het teveel werk is (is het niet) gewoon vervangen door een nieuwe kan ook.
    Gordijnen zou ik niet willen hebben in de keuken.
  7. Marah
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marah
    Bij mij hangt rieten rolgordijn.
  8. jennie61
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jennie61
    Ik ben ook bezig mijn keuken te vernieuwen en ook gordijenen aan het uitzoeken en ik vind de keuze overweldigend.
    Naast rolgordijnen, vouwgordijnen, luxaflex en alle andere varianten zijn er zo ontzettend veel leuke stofjes op de markt, bij jan sikkes , ikea dat ik nauwelijks kan kiezen.
Terug naar de lijst