OA kerstpakkettenactie. Je kunt niet meer nomineren! 

Onderwerp van OAkerstpakket

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Dit wordt alweer het 13 of 14 jaar (tel kwijt) dat we op OuderAlleen een Kerstpakketactie organiseren.
    Maar we gaan als vanouds weer knallen dus zie hieronder de welbekende aankondiging voor de jaarlijke OA kerstpakketactie.

    Er worden kerstpakketten geregeld en bezorgd bij mensen die een hart onder de riem verdienen.
    Omdat ze het niet breed hebben.
    Of omdat ze wel een heel zwaar jaar gehad hebben.
    Of om een andere reden...


    Dit kan alleen met de hulp van jullie!


    Wij zoeken mensen die:

    - iemand willen nomineren voor een kerstpakket. Dit kan tot uiterlijk zondagavond 13 december 20.00 uur

    - een kerstpakket willen bekostigen en maken voor een ander.

    - pakketten kunnen bezorgen.

    - mensen die voor hun werk of hun relatie regelmatig grotere afstanden door het land afleggen.

    - via hun werk pakketten of producten kunnen regelen.


    Wil je ons helpen?
    Stuur dan een priv?bericht naar OAkerstpakket:
    >>LINK<<

    Zet er bij wat je zou willen doen of wie je zou willen nomineren. En geef aan in welke regio je woont.

    Als je iemand wilt nomineren vermeld dan:
    De nickname
    De reden van nominatie


    Wil je doneren?

    Dat kan alleen nog via het OA-tegoed van OAkerstpakket.
    ( Wil je iets overmaken via de bankrekening dan graag even het rekeningnummer opvragen via PB)

    Dit geld wordt gebruikt voor het maken en/of versturen van pakketten binnen de regio. We kopen geen pakketten bij commerci?le bedrijven, we geven geen benzinevergoeding, de organisatie kost niets.


    Heb je vragen, stuur een priv?bericht naar OAkerstpakket:
    >>LINK<<

    Let op: je kunt alleen genomineerd worden, jezelf aanmelden als ontvanger van een pakket is niet mogelijk
    Als twee mensen elkaar nomineren wordt dat opgevat als jezelf nomineren, beide nominaties worden dan niet in behandeling genomen.
    Je kunt maximaal twee mensen nomineren.
    De actie is van OA-leden voor OA-leden.
    Anonimiteit is een heel belangrijk element. De ontvanger weet nooit door wie hij/zij genomineerd is en wie het pakket gemaakt heeft. Het is ieder geval niet degene die aanbelt en het pakket overhandigd.

    Aan iemand nomineren kunnen geen rechten ontleend worden. Wij doen ons uiterste best om alle genomineerden een pakket te bezorgen maar we kunnen niets garanderen.


    Let op: Alle communicatie uitsluitende via het account van OAkerstpakket en niet via de eigen accounts van de mensen die zich bezig houden met de organisatie.

    NB: Heb je nog nooit meegedaan en wil je meer informatie, PB mij maar!
    13 nov '15 - 22:13:00 / 13 dec '15 - 20:01:43

  2. Even uppen, want het is nog erg stil in de PB box van de kerstvrouw.
    Kom maar op met die nominaties!Smile

    En voor de mensen die het leuk vinden een pakket voor een andere OA lid te maken, je bent van harte welkom!


    Liefs

    Smile
  3. Ook dit jaar wil ik weer zelfgemaakte BOTERKOEKEN gaan verkopen tbv de KERSTPAKKETTENACTIE.
    De pakketten zijn bestemd voor de ALLEENSTAANDE OUDERS (die lid zijn van OuderAlleen) die dat verdienen.
    Hen wordt dat gegund omdat ze het financieel heel moeilijk hebben of een pechjaar meemaken of hun partner net hebben verloren of zelf ziek zijn of??..
    Ik bied ze aan voor ?5,- per stuk.
    Graag bestellen bij mij MIDDELS EEN PB en ophalen bij mij thuis in Boskoop. Ook kan ik de boterkoek meenemen op 19 december naar het Kerstfeest in Bunnik!
    Betaling vooraf via mijn OA-tegoed of via mijn bankrekening.
  4. BeHappy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeHappy
    Even uppen met een ENORM compliment dat jullie weer zoveel werk gaan verzetten voor deze TOP ACTIE SmileSmile
    Plaatje

  5. Lieve allemaal,

    We zijn nog op zoek naar mensen die een kerstpakket willen verzorgen voor een mede-OA-er.
    Lijkt je dat leuk om te doen? Stuur mij dan een PB.

    Wil je eerst wat meer informatie? Bijvoorbeeld hoe je zoiets aanpakt. Dan kun je mij ook een PB sturen.

    Liefs,
    Smile
  6. Bericht van Paula-70 is op 04-12-2015 om 17:51:57 uur verwijderd door Paula-70.

    Reden: Heb toch gevonden wat ik zocht

     
  7. Ik heb een Pb gestuurd voor zowel nominatie als bezorgen
  8. Nobody
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nobody
    Gedoneerd 2x, iemand genomineerd, kan bezorgen in regio Leiden Den Haag.
    Priv? bericht op 22 november verstuurd.
    7 dec '15 - 10:11:31 / 7 dec '15 - 11:43:21

  9. Lieve allemaal,

    Wat lief dat jullie actief meedoen aan de actie
    Het leuke van deze actie is juist dat in het midden blijft wie doneert, wie nomineert en wie de pakketten verzorgt.
    Ik heb liever dat je een PB stuurt, dan dat je het hier in het draadje meldt.

    Dikke Smile
    Smile
  10. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Heb je ge-pb-t
  11. Bea
    Woke 😁 🌱

    Toon alleen de berichten van Bea
    Mag je meerdere mensen nomineren?

  12. quote:
    Dit schreef Bea
    Mag je meerdere mensen nomineren?

    Ja, je mag er 2 nomineren.
Terug naar de lijst