Welk gedeelte van de AO site is voor AO?

Welk gedeelte van de AO site is voor AO? 

Onderwerp van Loesje12

Terug naar de lijst
  1. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Ja en ik heb er wel even naar moeten zoeken.
    Je moet naar AO profielen gaan op de AO site.
    Ik heb ondertussen ook even gezocht. Maar wie heeft die mensen dan aangemeld als AO? Ik heb er wel geschreven maar me nooit ergens voor aangemeld. Ik denk dus dat die lijst gaat over mensen die er wel eens schrijven, vandaar dat er ook niet AO-ers tussen staan.

    Denk ik.

    Ik vraag me zelfs wel eens af of ik wel een echte AOer ben. Ik hou het maar op JA maar ben net zo goed, als het gaat om mijn kind meer OA dan AO. Hmm.. Ik voel me vrij onnavolgbaar nu.

    Ik kan me wel indenken dat er zo'n knop in het profiel komt, waarin je kan aangeven of je OA of AO bent.. Als AO ben je altijd OA maar als OA ben je natuurlijk niet altijd AO.

    Ik heb van anderen begrepen dat AO al ingrijpend veranderde toen er een besloten club kwam, dat dat het open gedeelte bijvoorbeeld behoorlijk stil kwam te liggen. In hoeverre gebeurt dat niet ook als je dan een besloten gedeelte gaat inbouwen door zo'n knop?
  2. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Bij je instellingen kun je aangeven of je AO bent
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Bij je instellingen kun je aangeven of je AO bent
    Verhip, dat had ik dus al ingevuld ergens vorig jaar. Zo goed was mijn geheugen toen, ik wist het echt niet meer.
  4. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef scar
    Verhip, dat had ik dus al ingevuld ergens vorig jaar. Zo goed was mijn geheugen toen, ik wist het echt niet meer.

    Smile
  5. Loesje12
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Loesje12

    Hoi Bart, bedankt, ik zou ook gaan voor optie B. En wat mij betreft zonder ballotage.
    Hoi Scar, volgens mij hoor je gewoon overal bij Smile. Een priv? stuk waar je automatisch in kan als je AO hebt aangevinkt in je profiel, is toegankelijker dan een club, toch? En ik hoop juist dat er meer geschreven gaat worden dan nu het geval is.
    Maar sta open voor andere suggesties / idee?n.
  6. marinus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marinus
    Wat is hier nu uitgekomen, en gedaan?
  7. Loesje12
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Loesje12

    Bart, volgens mij zijn alle stemmen voor jouw optie B. Kun je dit in gang zetten? Dank alvast!
  8. Loesje12
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Loesje12

    Eh....Bart? Gaat het lukken, priv? gedeelte van AO? Of is het toch stiekem moeilijker dan je dacht?
  9. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Een rubriek voor degenen die onder de AO-profielen staan is niet moeilijk. Wat wel moeilijk is, is om die ledenlijst kloppend te krijgen. Want als die niet klopt, wat voegt het dan toe om erop te selecteren?

    Dat is het dilemma waar ik op ben blijven steken...
  10. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Ach wat, ik doe het gewoon. Kijken waar/of het schip strandt.
  11. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Bij deze. De rubriek priv? op AlleenOver kun je alleen lezen als je op de AO-ledenlijst staat.
  12. Loesje12
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Loesje12

    Top, bedankt Bart!
Terug naar de lijst