Oa vakanties

Oa vakanties 

Onderwerp van Marieke-

Terug naar de lijst
  1. Marieke-
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marieke-
    Wat leuk zeg dat er ook vakanties worden georganiseerd!!! Erg leuk.

    Klopt het dat alle vakanties met kinderen in de schoolvakanties zijn? Of kijk ik nu niet goed?
    Ouders met kinderen onder de 4 jaar gaan meestal nog graag buiten het seizoen ivm de kosten. Maar misschien heb ik dus niet goed gekeken.

    Ik zag wel een single reis buiten de schoolvakantie, maar dat is zonder kinderen neem ik aan.

    Groetjes.
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Hallo Marieke

    Leuk dat je mee wil met OA-vakanties. Heb er zelf al vele vakanties opzitten en met veel plezier doe ik aan meer mee.

    Over je vragen:
    - Er staan inderdaad geen vakanties buiten de schoolvakanties georganiseerd, met (kleine) kinderen. Helaas voor jou dus niet.
    - Een single-vakantie is inderdaad bedoeld zonder kinderen. Dus ook hier helaas geen mogelijkheid voor jou.

    Hoop dat je toch nog wat kunt vinden.

    Groet
    ArnoM
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Marieke-
    Wat leuk zeg dat er ook vakanties worden georganiseerd!!! Erg leuk.

    Klopt het dat alle vakanties met kinderen in de schoolvakanties zijn? Of kijk ik nu niet goed?
    Ouders met kinderen onder de 4 jaar gaan meestal nog graag buiten het seizoen ivm de kosten. Maar misschien heb ik dus niet goed gekeken.

    Ik zag wel een single reis buiten de schoolvakantie, maar dat is zonder kinderen neem ik aan.

    Groetjes.

    Reisjes in het voorseizoen zijn eigenlijk in al die jaren dat OA bestaat nooit echt van de grond gekomen. Vele mensen kiezen er toch voor om in de vakantieperiode te gaan, omdat er dan meer mensen op vakantie gaan en het daardoor al snel gezelliger is. Dat geldt voor jou, maar ook voor de kleine. Die wordt vaak op sleeptouw genomen door de groteren.
Terug naar de lijst