Dochter zoekt sponsors en tips voor geldinzameling

Dochter zoekt sponsors en tips voor geldinzameling 

Onderwerp van Ikkeeeee

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Ikkeeeee zelf op 22 november 2016 om 21:13:39

Terug naar de lijst
  1. Ikkeeeee
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ikkeeeee
    Het is zover... ik heb het twee jaar een soort van tegen kunnen houden, maar nu is het zover! Mijn dochter, van dan net 17 jaar, gaat twee weken naar Zanzibar om vrijwilligerswerk te doen (22 juli tot 6 augustus.
    Zij gaat met een organsatie mee die deze reizen begeleid. Zo gaat ze onder andere helpen met het helpen opknappen van een school.. Deze reis kost aardig wat geld en mijn dochter is hard op zoek naar donaties en klusjes. Zelf is ze hard bezig met onder andere crowd funding en met haar drie baantjes (supermarkt, bijles geven en in een taartenwinkel) om zo het benodigde bedrag (2400 euro) bij elkaar te krijgen.

    Zijn hier mss ook nog mensen die iets aan haar willen doneren... immers elke euro is er 1 toch...
    Tips zijn ook van harte welkom!

    ZIe hier meer informatie over de reis

    >>LINK<<

    Een bijdrage kan overgemaakt worden op haar rekening NL91 INGB 0748 6763 92 t.n.v. L. Lafeber of via mijn OA tegoed, dan zorg ik dat het terecht kom op haar rekening!

    Namens mijn dochter alvast bedankt!
    16 jan '16 - 10:02:34 / 16 jan '16 - 13:13:54
  2. kegje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kegje
    Hoi

    Wat stoer dat ze dit gaat doen en eng voor jou.

    Laatst was er bij mij eentje aan de deur, ook voor zoiets. Zij vroeg aan mij of ik bijvoorbeeld lege flessen had, die ze mocht hebben om zo het statiegeld te innen.
    Misschien is dit een idee.

    In ieder geval succes!

    Sandra
Terug naar de lijst