Eten met een peuter.

Eten met een peuter. 

Onderwerp van Basilicum

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Dingetje
    Ms gaat dit niet zo zeer over het eten maar meer over dat je je geroepen voelt je te verdedigen in wat je doet en hoe je dingen doet ? Stop daar maar mee, zou ik zeggen, je weet zelf wel wat voor jou past.



    Smile
  2. Basilicum
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Basilicum

    Dank jullie wel voor jullie reacties! Misschien is het inderdaad zo wat dingetje zegt: dat ik mij geroepen voel om mij te verdedigen. Van de een kan ik het ook net wat beter hebben dan van de ander.

    Dit bevalt mij eigenlijk best goed.

    Ik blijf natuurlijk niet zo eten. Ik snap ook wel dat als je samen eet met je kinderen dat je meer te horen krijgt en dan ze jou volgen. Nu nog niet aan de orde natuurlijk, maar later wel :). Eerlijk gezegd lijkt het mij wel gezellig als ze groter is.

    Ik was echt benieuwd hoe anderen dat deden :) en misschien een stukje herkenning vinden.
  3. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    Toen de kinderen klein waren waren we nog met zn 4 en hebben we met het gezin gegeten. Later kreeg zoon eet/slikproblemen (ivm de motoriek) en gaf ik hem apart eten, idd ook omdat ik anders niet aan fatsoenlijk eten toe kwam, dochter at met hem tegelijk.
  4. quote:
    Dit schreef Basilicum
    Dank jullie wel voor jullie reacties! Misschien is het inderdaad zo wat dingetje zegt: dat ik mij geroepen voel om mij te verdedigen. Van de een kan ik het ook net wat beter hebben dan van de ander.

    Dit bevalt mij eigenlijk best goed.

    Ik blijf natuurlijk niet zo eten. Ik snap ook wel dat als je samen eet met je kinderen dat je meer te horen krijgt en dan ze jou volgen. Nu nog niet aan de orde natuurlijk, maar later wel :). Eerlijk gezegd lijkt het mij wel gezellig als ze groter is.

    Ik was echt benieuwd hoe anderen dat deden :) en misschien een stukje herkenning vinden.



    Ik herken het heel erg dat je met jonge kinderen altijd veel advies krijgt waar je niks mee kan van mensen die het beter weten. Ter geruststelling: de mijne zijn toch groot geworden, Smile
Terug naar de lijst