Zwarte puntjes in auto lak

Zwarte puntjes in auto lak 

Onderwerp van Dayenne

Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Inge71
    Dat heeft/ had mijn auto ook, het is de melk van bladluis. Je krijgt t eraf met WD40 en autoshampoo en hard poetsen 🙃

    Dan zou het op de lak liggen. Bij mij lijkt het er in te zitten. Maar ik zal straks even voelen.
  2. Inge71
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge71
    ik voelde ook niks, leek ook in de lak te zitten. Rotspul gewoon!
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Kom net bij vriendin en zie op haar auto zelfde spikkels. Ze maakt dr vinger nat, wrijft wat heen en weer en het is weg. Ik doe hetzelfde bij mijn auto en verrek... weg. Dat wordt dus poetsen!
  4. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Kom net bij vriendin en zie op haar auto zelfde spikkels. Ze maakt dr vinger nat, wrijft wat heen en weer en het is weg. Ik doe hetzelfde bij mijn auto en verrek... weg. Dat wordt dus poetsen!


    Oh, dat valt mee.
    Of gewoon een goede spons nemen, wat water en nog eens goed wassen, die motorkap.

    Is het toch 'de spik'.. Smile
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Ik heb een insectenspons gekocht en een fles ontvetter. Het zijn volgens vriendin olie spatten van vrachtauto's. Inmiddels is vrijwel alles er af. Een paar vlekken zijn niet te herleiden, maar zaten er volgens mij ook al op toen ik de auto kocht.
  6. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik heb een insectenspons gekocht en een fles ontvetter.


    Oh.....

    Zo'n sponsje heeft meestal een wat ruw oppervlak.. Prima voor op glas.. maar op lak kan het krassen... Smile

    Ontvetter.. kan... Ik weet wel dat de Dasty onwijs goed is voor je wielen.. remstof etc. gaat er prima mee af en tast de lak van velg niet aan..

    Het zijn volgens vriendin olie spatten van vrachtauto's. Inmiddels is vrijwel alles er af. Een paar vlekken zijn niet te herleiden, maar zaten er volgens mij ook al op toen ik de auto kocht. [/B][/QUOTE]

    Nou, mooi dat het grotendeels eraf is. Smile
  7. robbyrood
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van robbyrood
    command 5 gele fles of marquires of MER superwas.
    Allemaal mooi spul om na het degelijk wassen met een vochtige doek in te wrijven en dan degelijk wrijven tot het een beetje droog wordt en weer uitpoetsen met een goeie katoenen of badstof doek!
    Probeer maar is hartstikke leuk en knapt er heerlijk van op!
Terug naar de lijst