Wc drupt

Wc drupt 

Onderwerp van Dayenne

Terug naar de lijst
  1. Sonja14
    Gewoon of toch niet?

    Toon alleen de berichten van Sonja14
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Hier geen kit Smile

    Ik heb de kraan gesloten en los gemaakt van de (inmiddels lege) stortbak. Eea er af gepakt en omgedraaid. Daar vond ik een kunststof en rubberen ring. Kunststof ring van deze wc was in prima staat (van de andere wc compleet verkalkt) en de rubberen ring had zachte kalkaanslag. Dit onder de hete kraan kunnen verwijderen. Alles weer gemonteerd en een drup vrije pot Smile


    Wat knap van je en je hebt jezelf een hoop geld uit bespaard. Smile
    Van dit geld mag je wel wat leuks of lekkers voor jezelf kopen vind ik. Heb je verdiend.Smile
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Sonja14


    Wat knap van je en je hebt jezelf een hoop geld uit bespaard. Smile
    Van dit geld mag je wel wat leuks of lekkers voor jezelf kopen vind ik. Heb je verdiend.Smile

    Smile
  3. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    Smile kijk zo word je bijna slapend rijk
  4. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids
    Smile kijk zo word je bijna slapend rijk

    Dat is toch juist fijn?
  5. robbyrood
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van robbyrood
    Aanhouder wint.
    Je staat er af en toe versteld van wat je zelf allemaal nog kan..dit is in feite logica maaaaar! zeker geen onderhoudscontract of iets waard maar service van de woning bouw!!!!!
    GRRR proletariers..
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Oooh, ik doe vrijwel alles zelf in huis, maar vond dat dit bij onderhoud wc hoorde. Bedoel, huis is 3 jaar oud, je zou dan toch verwachten dat t probleemloos hoort te werken en zo niet, dat zij dit fixen? Maar goed. Ik heb 4 euro bespaard, want het abo kun je nadat de klus geklaard is weer opzeggen Smile
Terug naar de lijst