Aansluitsnoer kookplaatje

Aansluitsnoer kookplaatje 

Onderwerp van -caty2

Terug naar de lijst
  1. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Raymond
    Ook jij kan dat best zelf hoor. Een schroevendraaier heb je vast wel ergens. En in plaat van een striptang en kniptang doen een aardappelschilmesje en een schaar ook wonderen
    >>LINK<<


    Eens. Kijk vooral even naar dit plaatje.



    Ik kan mij vergissen.. maar ook deze buitenmantel zit n?t buiten de stekker in plaats van erin...Smile
  2. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef Sander76


    Eens. Kijk vooral even naar dit plaatje.



    Ik kan mij vergissen.. maar ook deze buitenmantel zit n?t buiten de stekker in plaats van erin...Smile



    Dit is plaatje 1
    Zo begin je Smile
  3. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Die-andere



    Dit is plaatje 1
    Zo begin je Smile


    LOL
  4. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Dit is echt super simpel om zelf te doen.
    Begin gewoon eens met de eerste schroef open te draaien en de stekker open te klappen. Uiteraard stekker uit het stopcontact.
    En kijk dan eens aan de binnenkant hoe eea eruit ziet. Waar welk draadje loopt en kijk of je de logica snapt. En als je het door hebt draai je de schroefjes wat losser (hoeven er niet geheel uit) zodat je de draadjes eruit kan trekken. Inkorten en daarna terug plaatsen en weer schroefjes aandraaien. Dichtklappen en laatste schroef er weer in.
    Voor het voorbeeld zou je ook nog een tweede soortgelijke stekker die wel goed is kunnen openschroeven/klappen, zodat je altijd kan zien hoe het weer moet worden.
  5. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Heb allemaal werklui over de vloer vandaag en ook een elektricien. Dus maar even aan hem gevraagd en hij heeft de kabel weer netjes vastgemaakt zoals het hoort Smile
    11 apr '16 - 09:34:11 / 11 apr '16 - 09:45:49
  6. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef -caty2
    Heb allemaal werklui over de vloer vandaag en ook een elektricien. Dus maar even aan hem gevraagd en hij heeft de kabel weer netjes vastgemaakt zoals het hoort Smile


    Dat is natuurlijk helemaal makkelijk Smile
  7. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
Terug naar de lijst